eitaa logo
مــــن ؛
83 دنبال‌کننده
177 عکس
16 ویدیو
0 فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونم‌گرا هستم‌.
مشاهده در ایتا
دانلود
کاری به مظلومیت نیمار و تنفر داشتن از مسی و امید به بیشتر شدن موفقیت امباپه ندارم ولی این جام جهانی فقط حق رونالدو هست و بس‌.»
دوست دارم اخر شبی ناشناس بزارم اما چون حرفی نمیزنید سکوت میکنم.
سلام،شما هم اره ؟