مــــن ؛
@Mmmann
83
دنبالکننده
177
عکس
16
ویدیو
0
فایل
یک ادم خسته ی مودی» نمیدونمگرا هستم.
مشاهده در ایتا
پیوستن
مــــن ؛
83 دنبالکننده
دانلود
مــــن ؛
کاری به مظلومیت نیمار و تنفر داشتن از مسی و امید به بیشتر شدن موفقیت امباپه ندارم ولی این جام جهانی فقط حق رونالدو هست و بس.»
مــــن ؛
دوست دارم اخر شبی ناشناس بزارم اما چون حرفی نمیزنید سکوت میکنم.
مــــن ؛
سلام،شما هم
اره
؟
مــــن ؛
مــــن ؛
گوشی کافیه ـ پیش به سوی تلویزیون و فراتر از آن.
_
مطالب بعدی