سلام از کسی که به خاطر اینکه دههی اول محرم داره تموم میشه ولی هنوز نتونسته گریه کنه ناراحته، می خواد بپوشه بره هیئت و خوابش میاد و در حال حاضر هم داره یدونه از اون آبنبات های قدیمی با طعم قهوه رو می خوره و...
البته افسوس من برای اینه که هنوز معنای محرم رو درک نکردم و هنوز هم اونجوری که باید برای این واقعه تلخ عزاداری نکردم.
https://eitaa.com/JesterClown/1102
ام،احتمالا،البته بیشتر از چیزی که فکر بکنی پوست و کاغذ باقی مونده کیک و... توی صف ژورنال هست که این پوست دیگه به چشم نمیاد.