بهترین بخش روضه و عزاداری و هیئت و محرم،میرسه به اون قسمتی که همهی مردا بلند و یک صدا سینه مزنند و می گویندحـسین.»
مــــن ؛
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
نمیدونم چند نفر این پیام رو خوندن و یا چند نفر رفتن،اما باید بگم من سال پیش رفتم و واقعا واو.
با اینکه دستم به ضریح نخورد اما مسیر و حس و حال اربعین و اون گنبد و حرم قرمز،واقعا محشر و بی نظیره.
طوری که اگر از سال پیش تا وقتی که بمیرم هر سال اربعین به کربلا بروم،باز هم حسرت خواهم خورد که چرا اون چند سال گذشته رو اربعین ،کربلا نرفتم.