مــــن ؛
تا حالا اربعین کربلا رفتید؟
نمیدونم چند نفر این پیام رو خوندن و یا چند نفر رفتن،اما باید بگم من سال پیش رفتم و واقعا واو.
با اینکه دستم به ضریح نخورد اما مسیر و حس و حال اربعین و اون گنبد و حرم قرمز،واقعا محشر و بی نظیره.
طوری که اگر از سال پیش تا وقتی که بمیرم هر سال اربعین به کربلا بروم،باز هم حسرت خواهم خورد که چرا اون چند سال گذشته رو اربعین ،کربلا نرفتم.
https://eitaa.com/nazaninechi/30052
عیب نداره،بودن حتما جسمی نیست،اگر رفتم حتماً بجای تو هم زیارت خواهم کرد.
اما خدا رو چه دیدی شاید تو رفتی و من نرفتم.