سلام از کسی که حتی اگر پشه هاهم راحتش بزارن یه دلیل دیگه برای نخوابیدنش پیدا میشه، البته این اولین بازی هست که وی از اول داره نگاهش میکنه، در حال حاضر گرسنشه، خوابش میاد و نیازمنده ایران برنده بشه و...
اسم کشور مورد علاقتون؟ یا بهتره بگم اگر قصد سفر و یا مهاجرت به یک کشور داشته باشید، چه کشوری انتخاب میکنید؟
در نهایت، خودم قطعا در مرحله اول میرفتم ژاپن، نه تنها ژاپن رو برای سفر و مهاجرت انتخاب میکنم بلکه کشور مورد علاقهام هم به حساب میاد، البته چین و سوئیس هم میتونم در نظر بگیرم ولی به طور کلی تقریباً عاشق جهانگردیم و دوست دارم هم جارو ببینم.
برگشتم،به همون حالت هایی که همیشه بعد از باشگاه دارم(خسته ـ بی حال و بدن درد) ولی این سری(خیلی سریه) لباسامو پخش نکردم روی زمین و دارم پاهامو تو هوا تاب میدم ، گرسنمه، امروز دریافت محشر بود طوری که اگر فیلمی ازش داشتم میتونستم باهاش ادیت بزنم، احتمال خیلی خیلی خیلی زیاد انتخاب شدم برای مسابقات و میرم(ذوق)، البته که سر دریافت های امروز دو تا کلیه هامو از دست دادم و پوست انگشت دستم کند، اما در کل خوبم.