🔴پناهیان: برخی برنامههای تلویزیون با تفکر غربی ساخته میشود و خبری از رسالت انقلابی و دینی نیست
♦️قرآن کریم جریان "عفاف و حجاب" را یک جایگاه مبنایی میداند
♦️حیا به خانواده اصالت میبخشد
♦️امام(ره) فرمودند ما در نظام اسلامی به دنبال تحقق "إِنَّمَا یُبَایِعُونَ اللَّهَ" هستیم
♦️دشمنان با زرقوبرقهای رسانهای، "فکر، قلب و چشم" جوانان را هدف گرفتهاند
♦️بیحیایی آزادی را کاملاً محدود میکند
♦️باید ببینیم عناصر رسانهملی در کجا تربیت شدهاند
♦️تولیدات انقلابی به معنای رسانه انقلاب و اسلام به منصه ظهور نرسید
♦️تلویزیون چرا جایزههای میلیونی یا چندصدمیلیونی میدهد؟
♦️صداوسیما فقط کمکاری نکرده، متصدیان امور دینی هم مسئولند...
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هنرمند و سلبریتی واقعی حسین علیزاده استاد بزرگ موسیقی ایران است که شهروند افتخاری شدن شیراز را به دریافت جایزه شوالیه فرانسوی ها ترجیح داد و دیگران را هم به نگرفتن آن توصیه کرد
درود به شرفت استاد...
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
هشدار مجدد آیتالله نوری همدانی درباره FATF
آیتالله نوری همدانی:وضعیت کنونی معیشت مردم بسیار ناراحتکننده است و از مسئولان تقاضا میشود با یک مدیریت صحیح و نظارت کامل مشکلات را جدی و سریع حل کنند.همانطور که قبلا گفتم FATF یک قرارداد عبری، عربی، غربی است توقع بود با عنایت بیشتری در مجلس بررسی میشد/ما نظر خود را گفتیم تا فردا تاریخ قضاوت نکند که سکوت کردیم.چطور میتوان قرارداد مبارزه با تأمین منابع مالی تروریست را امضاء کرد و تعیین مصداق با آمریکا باشد؟/آمریکایی که عربستان و صهیونیست را که دایم مشغول کشتار هستند تروریست نمیداند، اما حزبالله لبنان را تروریست معرفی میکند.
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
#پاسخ_شبهات
💢نمادهایی که بصورت چشم یا موارد دیگر برای #چشم_زخم بفروش میرسد واقعیت دارد یا خرافات هست؟
#پاسخ:
✅به همراه داشتن برخي نمادها و شکل ها مانند چشم و شکل هاي مختلف نمک و .. باعث جلوگيري از چشم زخم نمي شود و به عبارتي خرافات است.
دين ما که چشم زخم و چشم نظر را حقيقت دانسته براي در امان بودن از آن نيز راه حل هايي داده است که شايسته است فرد مومن به آنها تمسک کند و از نمادهاي خرافي بپرهيزد.
✅امام صادق (ع) مي فرمايد: هرگاه بخواهيد با هيئتي آراسته و چشم گير از خانه بيرون رويد، معوذتين (سوره هاي فلق و ناس) بخوانيد تا چشمي در شما اثر نکند.(بحارالانوار ، ج92، ص1330) و در روايت ديگري از حضرت مي فرمايد: هر گاه از چشم زخم ترسيدي بگو: ما شاءالله لاقوه الا بالله العلي العظيم.
📚بحارالانوار ، ج60، ص26
امام جعفر صادق (ع) مي فرمايند اگر کسي از چشم زخم کسي مي ترسد سه مرتبه بگويد: ماشاءالله لاحول و لاقوه الا بالله العلي العظيم و سوره فلق و ناس را بخواند، تا چشم بد در او اثر نکند. هم چنين گفته شده که آيه و ان يکاد را بنويسيد و با خود همراه داشته باشيد.
✅در حديثي ديگر آمده است که رسول اکرم (ص) براي امام حسن (ع) و امام حسين (ع) به منظور پيش گيري از چشم زخم دعايي خواندند که مضمونش چنين بود: "اعيذکما بکلمات الله التامه و اسماءالله الحسني کلها عامه من شر السامه و الهامه و من شر کل عين لامه و من شر حاسد اذا حسد"يعني:" شما را به تمام کلمات و اسماي حسناي خداوند از شر مرگ و حيوانات موذي و هر چشم بد و حسود آن گاه که حسد ورزد، مي سپارم". سپس پيامبر (ص) فرمود: اين چنين حضرت ابراهيم براي دو فرزندش اسحاق و اسماعيل تعويذ کرد.
📚بحارالانوار، ج60، ص60
از امام رضا عليه پرسيدند آيا چشم زخم واقعيت دارد؟ ايشان فرمودند:آري ،هرگاه تو را چشم زنند،کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمد و قل هو الله احد و معوذتين را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش .خداوند تو را از گزند آن حفظ مي کند.
مکارم الاخلاق ص 474📚
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ دیدنی از مقام معظم رهبری
🌹🍃🌹🍃
┄┅══✼♡✼══┅┄
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
1_38503148.mp3
1.37M
💫 سخنان امام حسین(علیه السلام)
در مورد حضرت مهدی (عج)
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
✂️برشی از یک کتاب
#تربیت_دینی
بسیاری از بلاهایی که بر سر ما مسلمان ها می آید ، ریشه در《گزینشی عمل کردن دین》دارد .
ما نماز پیامبر خدا را دیدیم ، اما《بازی کردن ایشان را با بچه ها ندیدیم》و شاید هم نخواستیم ببینیم . ما با تکه تکه کردن دین نمی توانیم به هدفی که دین در تربیت به ما نشان داده برسیم . نتیجه گزینشی عمل کردن ، چیزی جز ذلت در دنیا و عقوبت در آخرت نیست .
📚 من دیگر ما ، محسن عباسی ولدی ، ص 77
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان رهبر انقلاب بمناسبت روز جهانی حقوق بشر.۹۷/۴/۶
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
💠 چه کسانی ضربات اصلی را به انقلاب وارد میکنند؟!
تذکر این نکته لازم است که در تمام نوشته ها و صحبت ها هر وقت نام روحانیت را به میان آورده ام و از آنان قدردانی نموده ام، مقصودم علماء پاک و متعهد و مبارز است، که در هر قشری ناپاک و غیر متعهد وجود دارد و روحانیون وابسته ضررشان از هر فرد ناپاک دیگر بیشتر است، و همیشه این دسته از روحانیون مورد لعن و نفرین خدا و رسول و مردم بوده اند و ضربات اصلی را به این انقلاب، #روحانیون_وابسته و مقدس ماب و دین فروش زده اند و می زنند و روحانیون متعهد ما همواره از این بی فرهنگ ها متنفر و گریزان بوده اند...
📚صحیفه نور، جلد 20، صفحه 242
👈 پیام امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد کشتار خونین در مکه و قبول قطعنامه 598
📆 مورخ: 1367/04/29
🌷 اللهم عجل لولیک الفرج 🌷
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
مسلخ عشق روایتی از ترویج بهائیت در ایران، با بیان چند روایت در قالب یک رمان نحوه ترویج دین بهائیت ، اهداف و چالشهای پیش روی آن و پشت پرده هایی از آن را نشان میدهد و پاسخ خیلی از سؤالات مطرح شده در مورد این فرقه نوظهور ، عقاید و اهداف آن را با بیانی ساده مطرح می شود.
در کتاب فریب نیز نویسنده، هنرمندانه به تبیین ماهیت واقعی فرقه ضاله بهاییت و تشکیلات مافیایی آن پرداخته و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوه های فریبکارانه این شیادان اشاره می ورزد به طوری که خواننده را آنچنان با قصه خود همراه می سازد که از خود می پرسد، این اتفاق چگونه حادث شد.
آلودگی و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه از موضوعات مهمیست که به خوبی مورد دقت نظر و توجه قرار گرفته؛ ارزش ها و ضدارزش ها در بهائیت، تعالیم استعماری این فرقه، ساختار تمامیت خواه سران این تشکیلات مخوف، فساد مالی، اخلاقی، بی بند وباری و هرزگی اعضای تشکیلات بهائی از جمله مواردی است که در روایت ماجرا به یکایک آنها اشاره میشود، تا خواننده دریابد که ترفندهای مبلغان بهائی برای جلب و جذب جوانان چگونه است.
مهناز رئوفي از افرادیست كه در گذشته بهائي بود و پس از بررسي و تحقيق درباره فرقه بهائيت و رسيدن به اشكالات بسيار، آن مذهب را كنار گذاشت و به دين مبين اسلام گرويد. وي بعد از گرويدن به اسلام، كتابهايي درباره علت مسلمان شدنش و دلايل مردود دانستن فرقه بهائيت و همينطور آشكار كردن فعاليتهای باندی گروه هاي بهائی نوشت.
ایندو کتاب، خیلی روان و به صورت داستان عمق این فرقه را بیان کرده.
#معرفی_کتاب
#بهائیت
#مسلخ_عشق
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
⭕️برجام و ارزانی
👤شاه عباس از وزیر خود پرسید:
🔻امسال اوضاع اقتصادی در کشور چگونه است؟
🔻وزیر گفت: الحمدا... به گونه ای است که تمام پینه دوزان توانستند به زیارت کعبه روند!
🔻شاه عباس گفت: وزیر فهیم من!! اگر اوضاع مردم خوب بود می بایست کفاشان به مکه می رفتند نه پینه دوزان. چون مردم نمی توانند کفش بخرند ناچار به تعمیرش می پردازند.بررسی کن و علت آن را پیدا نما تا کار را اصلاح کنیم.
👈مهمترین دستاورد برجام دستاورد فرهنگی آن یعنی غیر قابل اعتماد بودن آمریکا وغرب است. کلید واژه ارزانی برای برجام غیر قابل باورترین کلید واژه شرایط امروز کشور است وبا هر نیت وقصدی که باشد راه گشای اهداف نیست.
👈یادمان باشد برخی بدنبال سیاسی کردن شرایط اقتصادی به جای مدیریت جهادی وانقلابی اند که در این باب هوشمندی لازم ونیافتادن در میدان دوقطبی سازی ،لازمه این مسیر روشنگری است.
👈 برخی کلید ها به جای اینکه برای کشور قفل باز کنند قفل می کنند وحتی برخی برای کلید هایشان قفل درست میکنند.
👈کلید راهگشای پیشرفت وسربلندی کشور فقط وفقط مدیریت جهادی وانقلابی است ولا غیر.
#حسین_عباسیان
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش رشیدپور به تقطیع سخنرانی رئیسی توسط روزنامه اصلاحطلب
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
⭕️چرخش 180 درجه ای از اقتصاد رابینهودی تا عدالت آموزشی
🔺سال 1390-1391 بود و جمعی بین شهرهای مختلف شکل داده بودیم که در مورد اینکه نیاز کشور چیست و در فضای دهه پیشرفت و عدالت الزاماتش چیست و... بحث میکردیم. میخواستیم در فضای فکری، فرهنگی و مشخصاً سیاسی کشور گفتمانسازی و نقشآفرینیهایی بکنیم.
🔺دهها جلسه با چهرههای مختلف از تیپهای متفاوت شکل دادیم. در این بین جلسهای نیز با یکی از نزدیکترین چهرهها و عناصر اصلی اتاق فکر باقر قالیباف به خواست او داشتیم. در این جلسه حرفهای تکاندهندهای زد که در کنار یادداشت قالیباف در همشهری ماه و دعوت به تنش زدایی (http://ghiam.ir/?p=1090) یکی از چیزهایی بود که باعث شد احساس خطر کنیم که ضرورت دارد مستقیماً در فضای سیاسی و مشخصاً انتخابات ریاستجمهوری نقشآفرینی کنیم.
🔺آنجا بود که اولین بار عبارت اقتصاد و عدالت رابین هودی را شنیدیم و دیدیم یکی از اتاق فکر و نزدیکترین چهرهها به کاندیدای اصلی اصولگرایان (که آنروزها رییسجمهور قطعی بهحساب میآمد) چنین حرفهایی میزند:
🔺 آنچیزی که از عدالت تا حالا تعریف شده است بهتر است از بین برود... عدالت این دوره یک عدالت رابینهودی و چپ بود... درحالیکه راولز یک بحث دارد عدالت بهمثابه انصاف... فقه ما مثل عدالت بهمثابه ی انصاف است...درحالیکه دیدگاه های مارکسیستی و چپ میگویند آنجیزیکه به مصلحت جامعه است باید از فرد گرفت، الآن مصلحت این است که باید بگیری بدهی جنوبشهریها و این خلاف بارز اسلام است.
⛔️این دوره از اصولگرایی ... در عرصه سیاست خارجی مارکسیستی است... اگر ما فقهی و عقیدتی حساب کنیم فقه ما و عقیده ما خیلی بیش از اینکه بالیبرالیسم مشکل داشته باشد با مارکسیسم دارد. تعریف دارالحرب این است که در فقه بینالملل میگوییم به خدا ایمان نداشته باشند اشتراک جنسی داشته باشند و... . بهشدت سیاست ما کشورهای آمریکایی لاتین بوده است دارالحرب ترین کشورهای جهان هستند. مطابق فقه سنتی دارالحرباند، دست دادن با هوگو چاوز دچار مشکل میشود، تو با بتپرسته رفیقی داری با مذهبی مثل ترکیه و و مصر دچار مشکل میشوی... طرف نجس است. پسر چگوارا نجس است، درحالیکه مسیحی نجس نیست. یهودی نجس نیست، و ما یقهاش را گرفتیم. در عرصهی اقتصاد بهشدت مارکسیستی از جنس کلاسیک هستیم که بریزیم از پولدارها بگیریم وقتی ارز گران بشود، بعد بیاییم صرافهای تهران را چوب بزنیم.
🔺این عدالتی که اینها میگویندو سازوکاری که این ها می گویند آسیب خورده است و بهتر است از بین ربرود. چون این حداقلش در تضاذ جدی با پیشرفت است چه در زمینه داخلی جه بینالمللی. تضاد جدی با پیشرفت دارد. امروز هم قرائت هایی از ملیگرایی برد دارد و هم قرائتهایی از اسلام ترکیهای در جمهوری اسلامی برد خواهد داشت. صورت بندی مبارزه با فساد آسیب خورده است مردم دیگر بهش اعتماد ندارند.
🔺نظریهی امام اصولاً متناقض است. وقتی امام میگوید جمهوری اسلامی اتفاقاً حرف متناقضی میزند، و زمینهای فراهم میآورد که گفتگوی بین اسلامیت و جمهوریت ایجاد شود.
🔺خلاصه روزها گذشت و سال 96 آقای قالیباف و تیمش یاد مقابله با تبعیض افتادند و از 96% و 4% سخن گفتند. حالا و در فاصله یکساله تا انتخابات، هم همان بنده خدا در مورد تبعیض و عدالت آموزشی نطقهای قرایی میکند و دانشگاه به دانشگاه و شهر به شهر و فضای مجازی و رسانه ملی از تبعیض در آموزش و... با ادبیاتی جنجالی حرف میزند.
🔺البته حق هرکسی است که خود را ویرایش کند، و عدالت هم مال کسی نیست و اتفاقاً هرچه همه جریانهای کشور با هرنیتی عدالتخواه شوند به تحکیم گفتمان عدالت در جامعه کمک میکند. اما این چرخشهای 180 درجهای و اکثراً نزدیک انتخابات و انتخاباتی جالب است! راستی در مسئولیتهایی که خود داشتهاید به این ماجرا هم متوجه بودهاید؟ چگونه است یک روز باید عدالت از بین برود و یک روز از عدالت آموزشی سخن میگویید.
✍ #محمدصادق_شهبازی
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
روشنا(مبین)
🎥 واکنش رشیدپور به تقطیع سخنرانی رئیسی توسط روزنامه اصلاحطلب 🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
⭕️روزنامه اعتماد مجبور به درج کامل سخنان "حجت الاسلام رئیسی" شد
🔻روزنامه اعتماد با اعتراض روابط عمومی آستان قدس رضوی، تیتر دیروز خود درباره صحبت های "حجت الاسلام رئیسی" در دانشگاه شهید بهشتی را اصلاح و جمله وی را به صورت کامل درج کرد
🔻بر اساس قانون مطبوعات جوابیه ها باید در همان صفحه و با همان فونت درج و اطلاع رسانی شود
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
⚡️ سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد ریزش و غربال شدن
🔹خواص، طبعاً دو جبههاند: خواصِ جبههی حق و خواص جبههی باطل. عدّهای اهل فکر و فرهنگ و معرفتند و برای جبههی حق کار میکنند. فهمیدهاند حق با کدام جبهه است. حق را شناختهاند و براساس تشخیص خود، برای آن، کار و حرکت میکنند.اینها یک دستهاند. یک دسته هم نقطهی مقابل حق و ضد حقّند. اگر باز به صدر اسلام برگردیم، باید این طور بگوییم که «عدّهای اصحاب امیرالمؤمنین و امام حسین، علیهما السّلام هستند و طرفدار بنیهاشمند. عدّهای دیگر هم اصحاب معاویه و طرفدار بنیامیّهاند.» بین طرفداران بنیامیّه هم، افراد با فکر، عاقل و زرنگ بودند. آنها هم جزو خواصند.
🔹اتفاقی که افتاده است، در صدر اسلام است. من یک وقت عرض کردم: جا دارد ملت اسلام فکر کند که چرا پنجاه سال بعد از وفات پیغمبر، کار کشور اسلامی به جایی رسید که مردم مسلمان – از وزیرشان، امیرشان، سردارشان، عالمشان، قاضیشان، قاریشان و اجامر و اوباششان – در کوفه و کربلا جمع شدند و جگر گوشهی پیغمبر را با آن وضع فجیع به خاک و خون کشیدند؟!
🔹خوب؛ انسان باید به فکر فرو رود، که چرا چنین شد؟ این قضیه را بنده دو، سه سال پیش، در یکی دو سخنرانی، با عنوان “عبرتهای عاشورا” مطرح کردم. کار به جایی برسد که جلو چشم مردم، حرم(خانواده) پیغمبر را به کوچه و بازار بیاورند و به آنها تهمت خارجی بزنند!
خارجی معنایش این نیست که اینها از کشورِ خارج آمدهاند. آن زمان، اصطلاح خارجی، به معنای امروز به کار نمیرفت. خارجی یعنی جزو خوارج. یعنی خروج کننده.
🔹در اسلام، فرهنگی است معتنی به اینکه، اگر کسی علیه امام عادل، خروج و قیام کند، مورد لعن خدا و رسول و مؤمنین و نیروهای مؤمنین قرار میگیرد. پس خارجی یعنی کسی که علیه امامِ عادل خروج میکند. لذا، همهی مردم مسلمان، آن روز از خارجیها، یعنی خروجکنندهها، بدشان میآمد.
🔹در حدیث است که «من خرج علی امام عادل فدمه هدر»؛ کسی که در اسلام، علیه امام عادل خروج و قیام کند، خونش هدر است. اسلامی که این قدر به خونِ مردم اهمیت میدهد، در اینجا، چنین برخوردی دارد. به هنگام قیام امام حسین علیهالسّلام کسانی بودند که پسر پیغمبر، پسر فاطمهی زهرا و پسر امیرالمؤمنین را علیهمالسّلام را به عنوان خروج کننده بر امام عادل معرفی کردند! امام عادل کیست؟ یزید بن معاویه!
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 ویژه ولادت حضرت عبدالعظیم
📹 ببینید| لحظاتی از حضور رهبرانقلاب در حرم جناب عبدالعظیم حسنی
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#ما_گرسنه_ایم!
زنی که از زور گرسنگی ؛ سینه اش را در برابر گلوله های پلیس قرار میدهد!!!
فرانسه ی مهد تمدن و آزادی را عریان ببینید...
#گرسنه
#فرانسه_عریان_مهد_گرسنگی
🌺🇮🇷 @Mobin_rfm