جمعهٔ آخر سالی ،
جای خالیات بیشتر از هر زمان دیگهای حس میشه ..
یعنی جمعههای امسال هم تموم شد و
نتونستیم بهت برسیم ؟!
خاک بر سر ما ..
خاک بر سر من که بعد این همه سال
هنوز کَر و کورم ..
نه صداتو میشنوم و نه روی ماهت رو میبینم آقای من .. 💔
منو میبخشی ؟!
این همه بیمعرفتیِ من رو میبخشی ؟!
روسیاهم آقای من ،،
خیلی از خودم بدم میاد که هنوز ازت دورم ..
قلب من ، دور از تو در فشاره .. !
نفسم تنگه ..
حالم خرابه ..
من که داغونم ، به خودم که امیدی ندارم ،
تو بیا و آقایی کن آقای خورشید ..
بیا و ابرهای گناه رو خودت کنار بزن و بر
دل سرد من بتاب ..
که سخت محتاج گرمای نگاه شمام ..
هنوزم که هنوزه آقای من ،
تـخیّـل مےکنمـ آغـوش گـرمـت را
چـه شـیـریـن است . . .
چـه شـیـریـن است . . .
چـه شـیـریـن است . . .
امروز به یاد شما ، به نیابت از شما رو
به سمت کربلا سلام میدم :
صلَّیاللهعلیكیااباعبدالله
صلَّیاللهعلیكیااباعبدالله
صلَّیاللهعلیكیااباعبدالله..
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،،
چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟!
https://daigo.ir/secret/SeyedMoein
#فور
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
_ سلام آقا جانم. ببخشید که محل را برای آمدنتان فراهم نکردیم و نمی کنیم. می خواهم آب شوم. ما شما را برای خودتان می خواهیم نه چیز دیگر...
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
_ سلام آقا، این آخرین جمعه است شما نیومدی ولی ما منتظر هستیم، میمونیم، میمیریم، ماشعیان نسل ظهوریم، آقا جان حواست به من هست میدونم ولی بیشتر باشه، باشه...
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
https://eitaa.com/Moein_Ch/7134
سلام امام من
خودتون میدونید چقدر دلم شکسته چقدر داغونم
چقدر خسته م ....
محتاج دعاتونم
سپیدی و روشنی زندگیم . با تمام رو سیاهیم دوستت دارم
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
کاش زودتر بیای آقا... دنیامون بی شما بی رنگ و لعابه...
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
#شما_نوشتید ✍️
این روزها بیشتر از گذشته نبودتان به چشم آمده، آقای من...
سالی که گذشت پر بود از غم و شادی، اشک و خنده، بغض و آه و اندوه...
اوایل سال رئیس جمهورمان را، سید الخدمتمان را از دست دادیم.
چه شبی بود آقا! آنجا بود که به معنای واقعی کلمه، چشم انتظاری را فهمیدیم، اما به راستی آیا ما اینطور برای شما چشم انتظار هستیم؟
کمی نگذشته بود که در خاک جمهوری اسلامی ایران اسماعیل هنیه، و کمی بعدتر در غزه با اقتدار شهادت یحیی سنوار را به چشم دیدیم.
اما هیچکدام بعد از رئیسی عزیز سختتر از سید حسن نصرالله نبود.
اما ما که در سایهی آفتاب معذب بودیم، چشممان کور سزاوار همین شب بودیم!
ما قدر ندانستیم... نمیفهمیدیم در محضر چه بزرگ مردانی هستیم...
بیا آقا و علم را از سید علی بگیر و امام ما باش...
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
https://eitaa.com/Moein_Ch/7134
یا مهدی
تمام دردامون دل شکستگیامون تنهاییمون بخاطر نبودن شماست
برای ظهورتون دعا کنین 💔
___
🏴 معین ؛
غروب آخرین جمعه سال گذشت ،،، چی توی دلتونه که دوست دارین به آقا بگین؟! https://daigo.ir/secret/Seyed
#حرف_دل ❤️🩹
سلام مولای من
اقا جان؛
شب جمعه اخرین ایه ی سوره جمعه رو که میخوندم یاد شما افتادم ..
"و اِذا رَاَو تِجارَتاََ اَو لَهواََ اِنفَضّوا اِلَیها وَ تَرَکوکَ قائما"
و هنگامی که تجارت و کار های لهو میبینند تو را ترک میکنند در حالی که قائمی ..🥲
وقتی به گذشته نگاه میکنم میبینم کسی که تا به الان قیام کرده شما بودین اقا جان
منتظر حقیقی شما بودین!
یک سال دیگه هم به انتظارِ من نشستید بلکه از خواب غفلت بیدار بشم و به واسطه ی یاری کردن شما ، خودم رو از شقاوت نجات بدم ..
پدر آسمانی؛
سودای عاشقی د ر سر دارم اما اینطور درگیر هوای دنیام!
اقا کمکم کنید، که قدم از قدم بر ندارم مگر در راه رضای خدا و خشنودی شما
که این غایت امال عارفانه ..
___