ثواب حلقهٔ امشب ، تقدیم به مرد خستگیناپذیر
شهید ، آقا سیّدابراهیم رئیسی عزیز .. ✨️
به امید اینکه بتونم مثل ایشون خستگی رو نشناسم ..
منتظر نکتهها و نظراتتون نسبت به حلقهٔ
امشب هستم ...
https://daigo.ir/secret/SeyedMoein
نظراتتون خیلی ارزشمنده ؛
دم شما گرم
🏴 معین ؛
منتظر نکتهها و نظراتتون نسبت به حلقهٔ امشب هستم ... https://daigo.ir/secret/SeyedMoein نظراتتون خ
📪 پیام جدید
سلام و نور
خداقوت. ارادتمندم....عاااالی هرچی بگم کمه.....
خدایی خدا خیرتون بده. اجرتون با آقا صاحب الزمان....مادر سادات حاجت روا تون کنند
کیف کردم...کلی درس جدید یاد گرفتم.
پابرجا بمونید... هر روزتون بهتر از روز قبل ان شاءالله 🤲
___
🏴 معین ؛
📪 پیام جدید سلام و نور خداقوت. ارادتمندم....عاااالی هرچی بگم کمه..... خدایی خدا خیرتون بده. اجرتون
سلام ارادت
لطف دارین ، الحمدلله
عنایت خودشون بوده
🏴 معین ؛
منتظر نکتهها و نظراتتون نسبت به حلقهٔ امشب هستم ... https://daigo.ir/secret/SeyedMoein نظراتتون خ
📪 پیام جدید
خیلی سخت صحبت میکنی نمیفهمم
___
🏴 معین ؛
📪 پیام جدید خیلی سخت صحبت میکنی نمیفهمم ___
خیلی تلاش کردم سادهسازی کنم ؛
کجاش پیچیدگی داشت ؟!
🏴 معین ؛
منتظر نکتهها و نظراتتون نسبت به حلقهٔ امشب هستم ... https://daigo.ir/secret/SeyedMoein نظراتتون خ
📪 پیام جدید
چه نکته دقیقی...من قبلا که اعتقاداتم قویتر بود خیلی احساس آرامش بیشتری میکردم. راضی بودم به رضای خدا. رفیق بودم با خدا و این واقعا حالم رو خوب نگه داشته بود. از وقتی اعتقاداتم ضعیفتر شد. از وقتی دوستپسر اومد تو زندگیم از وقتی درگیر کار شدم و...انتظار آرامشه رو از یکی یا چیزی غیر خدا داشتم ولی نیست واقعا هیچ آرامشی رو به صورت کامل جز در رفاقت با خدا و راضی بودن از خدا پیدا نمیکنی.
خیلی دلم برای اون حس و حال خوب تنگ شده.
کاش برگرده.
کاش امشب خدا نظر رحمت کنه بهم.
دعام کنید لطفا.
___