بهائیت ی دینه ک از ایران و توسط حسینعلی نوری یا همون بهاءالله شروع شد
یکتا پرستن و اصلی ترین اعتقادشون اینکه که هیچ دینی، آخرین دین نیست.
یعنی بر خلاف اسلام ک میگه حضرت محمد آخرین پیامبر و اسلام آخرین و کامل ترین دینه اونها معتقدن ظهور پیامبران و ادیان الهی مختلف تا آخر دنیا ادامه داره و متوقف نمیشه
تقریبا ٨میلیون بهائی وجود داره اما پراکندگی بالایی دارن و اگر اشتباه نکنم بعد از مسیحیت بیشترین پراکندگی برای بهائیته
سَمیح🕊
سوالتون بی جواب هس! یه تفکر اشتباه و رسم بی منطقیِ
وعلیکم
ریشه ای نداره فقط از روی جهلِ که اسلام هم کاملا باهاش برخود کردِ!
تفکرتون کاملا اشتباهه.
تصاویر تظاهرات قبل انقلاب رو ببینید متوجه یکی از موارد تاثیر خانوم ها در این موضوع میشید
کی گفته خانوم ها نباید تو اجتماع باشن؟ من حتی با جمله خانوم ها مجاز ب حضور در جامعه هستن هم مخالفم، خانوم ها موظفِ ب حضور در جامعه اند
شما مشکلتون اینه کم کاری های خودتون رو دارید ب جامعه ربط میدید
تا اونجایی که تونستم جواب دادم که حقی از کسی ضایع نشه...
ان شاءالله اگه فرصتی بود بقیشم جواب میدم بعدا