eitaa logo
سَمیح🕊
215 دنبال‌کننده
247 عکس
65 ویدیو
3 فایل
درگیر آسمانیم؛ زمین‌ را اعتباری‌ نیست!
مشاهده در ایتا
دانلود
سَمیح🕊
یه سوال دارم کی گفته با ازدواج دین کامل میشه با این حرف کاملا مخالفم چون من خودم به شخص اصلا دوس ندا
- ببینید خدا توی قرآن گفته که ما برای شما همسرانی از جنس خودتان آفریدیم از اونجایی که ما اعتقاد داریم که هیچ کار خدا بی حکمت نیست، و قرآن کامل ترین و بهترین راهنمای ما تو تمام مسائل هست نمیتونیم بگیم ازدواج یه چیزی هست که هیچ حکمتی نداره. کامل شدن دین به این منظور هست که زن و مرد در کنار هم به کمال برسن. کمال انسان تو رسیدن قرب به خدا هست و به دست آوردن آرامش یکی از پیش زمینه های حرکت توی مسیر تقرب به خداست. حالا این آرامش رو خدا توی کنار هم بودن دو نفر و عشق و علاقه به هم قرار داده. یعنی با ازدواج یک فرد میتونه به آرامش برسه و پیش زمینه حرکت تو مسیر تقرب رو داره. تو مسیر تقرب به خدا که یک نفر حرکت کنه به کمال میرسه و به کمال رسیدن میتونه دینِ یک فرد رو کامل کنه. این از بحث درباره کامل شدن دین اما دربارهٔ اینکه فرد خوب کم پیدا میشه حرفتون درسته. توی هر جامعه ای و هرجایی خوب و بد کنار هم وجود دارن و اون دست خوده آدمه که بهترینِ زندگیشو پیدا کنه. بهترینِ زندگیِ یک فرد هم کسیه که با تموم وجود بهش علاقه داره و مهم تر از اون اینه که مطمئنِ پای عشق و علاقش میمونه تا همیشه🌱 امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم
سَمیح🕊
- ببینید خدا توی قرآن گفته که ما برای شما همسرانی از جنس خودتان آفریدیم از اونجایی که ما اعتقاد دار
در به در دنبال لینکم😐😐خدا عمرت بده به شخصه خیلی میخام ازدواج کنم ولی وقتی این رفتارا واخلاقارو میبینم حتی به خودمم نمیتونم اعتمادکنم دور زمونه بد شده ترجیح میدم خونه بابام باشم 😐😕 - لینک کجا؟! اینجا واضح مطرح کردم استفاده کنید!
قبلِ خواب وضو بگیرید خیلی میچسبه ...
بہ نبودنت ڪارے ندارمـ 🖐🏻 شبت خوش باشد!
Sana Barzanje3940920591.mp3
زمان: حجم: 9.3M
هیچی نمیگم خودتون بشنویدش(؛ محشر اندر محشره
هدایت شده از سَمیح🕊
أَمَّـن يُجِيـبُ الْمُضْطَـرَّ إِذَا دَعَـاهُ وَ يَكْشِـفُ السُّـوء...
سخت محتاجِ به دعاتونم...‌..💔
خدایا..!!💞 شادمون‌کن‌ا‌ونجورکه‌خودت‌بلدی!🍃🖐🏻
هدایت شده از کیارا
نفرین بلد نیستم فقط دعا میکنم بشی اینکه الان منم...
دل نمی‌بندی ولی محبوب دل هایی چقدر ..
چه‌کسی می‌تواند چنان نزدیک باشد که تَرک‌هایِ جان و روانم را ببیند؟!
بابام داشت بهم میگفت : میشه تو هیچوقت شوهر نکنی !؟ گفتم چرا !؟ گفت تو بری خونه سوت و کور میشه ؛ هیچکسی مزاحم من و مامانت نمیشه ؛ کسی تو کارا دخالت نمیکنه ؛ هیچکس سر جای من نمی خوابه ؛ کسی پیراهن و تیشرتامو نمی پوشه ؛ کسی با پیام بازرگانی نمیرقصه ... اصلا هرکیم رفت تو نباید بری !💔