این آدمایی که یه کلمه از حالت بهشون میگی، بعد برات ده خط تایپ میکنن، اینا خیلی قشنگن.. خیلی!
3838107190.mp3
زمان:
حجم:
233.2K
- یکسال دیگه بیشتر پیشمون بودی :)
رهایی تولدت مبارک باشه ؛ بانو ..
قوی کسی است که,
نه منتظر میماند کسی خوشبختش کند،
و نه اجازه میدهد کسی بدبختش کند!!
هر گاه زندگی را جهنم دیدی,
سعی کن پخته از آن بیرون آیی...
سوختن را همه بلدند!!
زندگی هیچ نمیگوید, نشانت میدهد!!
با زندگی قهر نکن... دنیا منت هیچکس را نمیکشد...
عقل صدایم زد و گفت:
بسوزان همه ی خاطره ها را
قلب من فریاد زد:
خودش را که نداری،
لااقل خاطره اش در تو بماند!
هر زمان دلهره گرفتین که گوشیتون دست مادر یا پدرتون نیوفته بدونید مسیر و دارید کج میرید
بگردید دنبال عیب و گناهتون . . .