پسازازدواجپیامبر(ص)ازحضرتعلی(ع)
پرسیدند:یاعلیهمسرتفاطمهراچگونههمسرییافتی؟!
امامعلیجوابدادند:بهترینیاریکنندهدرراهاطاعتازخدا
انسان به میزانی که میاندیشد، انسان است.
به میزانی که میآفریند انسان است.
نه به میزانی که آفریدههای دیگران را نشخوار میکند.
اگه عشق همون رازیه که توی دلت نگه داشتی
دوتا انتخاب داری ،
برملاش کنی و بشی یه آدم معمولی
سر به مهر نگه ش داری بشی یه شاعر تمام عیار
اگر قرار نبود انجام بدی
خدا هیچ وقت تو این مسیری
که هستی قرارت نمیداد
پس با امید ادامه بده:)
همون لحظه ای که گرفته ای و میخوای با یکی حرف بزنی ولی با کسی حرفی نمیزنی 10 سال بزرگ تر میشی(:
بغض همان درد بیدرمانیست
که از دل به گلو سرایت میکند.
درد ندارد اما بدجور لالت میکند...