یِ موضوعی راجب سن ازدواج بگم
بعضی ها میگن هم سن هاشون ازدواج کردن،اما خانواده هاشون با ازدواج اون ها بخاطر سنشون موافقت نمیکنن
بچه ها سن ازدواج چیزی نیست ک بشه گف مثلا بالای 20 سال یا بالای 30 سال.
بستگی ب خود فرد و خانواده اش داره، مثلا ی خانواده جوری بچه شو تربیت میکنه و از بچگی مستقل بارش میاره ک مثلا دختر 15،16 سالشون امکان ازدواج رو داره، بعضی ها هم 30 سالشه اما هنوز شرایط ازدواج رو نداره.
پس اینطور نیست ک بخواید مرزی تعیین کنید :)
راجب اختلاف سنی. اینم چیزی نیس ک بشه گفت مثلا بالای چند سال خوب نیست
بعضی رفقا خانومشون 17، 18 سالشه یعنی اختلاف سنی بالای 10 سال ک زندگی خوبی هم دارن
بعضی هام هم سنن، یا اختلاف سنی زیر 5 سال اما زندگی موفقی ندارن
بستگی ب طرفین داره
یه بزرگی میگفت
[ زیاد فکر کردن به همه چیز آدم رو داغون
میکنه ]
بعضی وقتا بزارید خودش اتفاق بیفته :)🍃
خدایا از اون اتفاقا که از شادی اشک توچشامون جمع بشه..
آخدا منتظر همچین اشک هاییماا :)💔