eitaa logo
سَمیح🕊
215 دنبال‌کننده
247 عکس
65 ویدیو
3 فایل
درگیر آسمانیم؛ زمین‌ را اعتباری‌ نیست!
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5899717560554751974.mp3
زمان: حجم: 2.6M
🎧 چرا من بر احوال خودم اشک نمی‌ریزم؟ و چرا نمی‌دانم به کدام سرنوشت پیش می‌روم؟ و این‌که نفسم از سر نیرنگ با من چه برخوردی خواهد داشت؟ و ایام چه حیلتی برایم خواهد کرد؟ بر بالین من بال‌های مرگ تکان می‌خورد و روزگار با من از سر حیلت برخورد می‌کند! پس با این اوصاف چرا گریه نکنم؟ اشکی برای خارج شدن روح از بدنم! برای ظلمت قبرم! برای تنگی لحد! برای پرسش‌های نکیر و منکر از من! اشکی برای برهنه و خوار و بار گناه بر پشت کشیده از قبر بیرون آمدن ..
میشه‌برای‌حال‌دلِ‌هم‌دعا‌کنیم؟ حجمِ‌زیادی‌ازاسترس‌‌وترس‌ازآینده‌روتحمل‌میکنم:)!
‌‌ آسید مرتضی میگفت تو این عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمیشه... آره... دیر میفهمی که باید بفهمی... و دیرتر میفهمی که چطور بفهمی... اون شاگرد زرنگا زود فهمیدنو رفتن... ‌ ‌‌ ‌
حرفِ‌کاربردۍ(: اگه کسۍ تو کما باشه خانوادش همه منتظرن که برگرده... خیلیامون تو کمای گناه رفتیم اَهل بِیت منتظرمونند... وقتش‌نشده‌که‌برگردیم؟!
سلام شبتون بخیر :)
چندتا پیام تو ناشناس هس که خدا عالمه از جانب چه بزرگواری هس و در اصل خیلی حس خوبی رو بهم منتقل کردن ان شاءالله عاقبت بخیر شین :)
‌ الهی دل کسی جایی که قسمتش نیست گیر نباشه :)
شبتون آروم رفقا :)✨
بسم الله
‏دچار افسردگی بعد از بیداری شدم😁🤦‍♂
دلتو وسیع کن، اونقدر که دوریِ خدا بتونه تورو بهم بریزه...
خدایا یکم دل هامون رو آروم کن...