آسید مرتضی میگفت تو این عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمیشه...
آره...
دیر میفهمی که باید بفهمی...
و دیرتر میفهمی که چطور بفهمی...
اون شاگرد زرنگا زود فهمیدنو رفتن...
چندتا پیام تو ناشناس هس که خدا عالمه از جانب چه بزرگواری هس و در اصل خیلی حس خوبی رو بهم منتقل کردن ان شاءالله عاقبت بخیر شین :)
دلم میخواد فرار کنم از اینجا
برم یجای که کسی نباشه
یکیو با خودم ببرم، که دوسم داشته باشه، منو بفهمه:)