دلم میخواد فرار کنم از اینجا
برم یجای که کسی نباشه
یکیو با خودم ببرم، که دوسم داشته باشه، منو بفهمه:)
هیچوقت به تهش فکر نکن
چون ممکنه برسی به غم
ته زندگی به این قشنگی، میرسی به مرگ
ته یک روز خوب، ممکنه برسی به شب پر از فکر و خیال
ته یک خاطره قشنگ،
ممکنه برسی به یک یادش بخیر
از حس و حال الانت لذت ببر
در لحظه زندگی کن
به تهش فکر نکن