امیدوارم هیچکس مث من
به درجه ای از گناه نرسه که
مجبور بشه همراه شمر و یزید واسه خودشم
لعنت بگه:)))))💔
این خوبه آدم یکیو داشته باشه ک باهاش درد دل کنه،ولی خوبتر اینه ک آدم اصلا درد دلی نداشته باشه
می خواستم به سربازها بگویم نامه های معشوقه هایشان را اگر بلند بلند بخوانند، جنگ تمام می شود^^