امیدوارم هیچکس مث من
به درجه ای از گناه نرسه که
مجبور بشه همراه شمر و یزید واسه خودشم
لعنت بگه:)))))💔
این خوبه آدم یکیو داشته باشه ک باهاش درد دل کنه،ولی خوبتر اینه ک آدم اصلا درد دلی نداشته باشه
می خواستم به سربازها بگویم نامه های معشوقه هایشان را اگر بلند بلند بخوانند، جنگ تمام می شود^^
Mohammad Alizadeh - NasleMusic.ComMohammad Alizadeh - Hesse Aramesh (128).mp3
زمان:
حجم:
3M
ولی عاشقی درد شیرینه
بجز تو دلم از همه دل برید
خدایا به جز تو امیدم کیه....💔