این خوبه آدم یکیو داشته باشه ک باهاش درد دل کنه،ولی خوبتر اینه ک آدم اصلا درد دلی نداشته باشه
می خواستم به سربازها بگویم نامه های معشوقه هایشان را اگر بلند بلند بخوانند، جنگ تمام می شود^^
Mohammad Alizadeh - NasleMusic.ComMohammad Alizadeh - Hesse Aramesh (128).mp3
زمان:
حجم:
3M
ولی عاشقی درد شیرینه
بجز تو دلم از همه دل برید
خدایا به جز تو امیدم کیه....💔
شکر خدا را که در پناه حسینیم . . .🌱
#اللهمالرزقناحرم♥️
#حسیݩجانشبجمعستهوایتنکنممیمیرم♥️
:
خداهیچآدمےروگرفتارخودشنڪنہ!
منتایادممیادهمیشہگرفتارخودمبودم...
#خودِزبوننفہمم.."
ولی اگه اربعین پای پیاده کربلا قسمتم شد
تو راه میخونم..
در پی صحنت شهر به شهر، خانه به خانه..
شدم روانه:)♥️🌿
عمریست در شوق پرواز
آنقدر بال میزنیم اما..
همه حرف است و ادعاست و..
پریدن دل کندن میخواهد و دل کندن جان کندن..
ما جان کندن بلد نیستیم:))💔
غافل ازین که راز پرواز نخست در جان کندن است
#یهویینوشت:/
دل آدمام مثل لیوانی نیس که
یهو از دستت بیفته بگی حواسم نبود شکست..
مشتی خدا واسه دل آدما سر کعبش قسم خورده:)💔
انگار ولم کردن وسط یه زمینی که توش پر از شیشست، بهم گفتن بدو تا برسی به خوشبختی و خوشی!
هرجی دوییدم خوشی ازم دورتر شد...
پاهام خستس،زخمیه،خونیه!
توش کلی شیشه خوردس
راستی پا قلب دوم ادمیزاده مگه ن