از بعضی پادگان های سربازی بگم؟
میگفت سرهنگه انقد حال میکرد میزد تو گوش سربازا و در آخر هم به من میگفت بدبختا نمیتونن شکایت کنن چون نه دوربینی هست نه شاهد دارن :)
همینقدر عقده ای
سَمیح🕊
از بعضی پادگان های سربازی بگم؟ میگفت سرهنگه انقد حال میکرد میزد تو گوش سربازا و در آخر هم به من م
البته سرباز داریم تا سرباز....
من باشم خشابو خالی میکنم روش
ولیکن معافم :)))
میدونی ..
وقتی هی گوشیتو زیرو رو میکنی ولی
دنبال هیچی نیستی یعنی بیقراری ،
بیقرار یک نفر که نیست!
2171147941.mp3
زمان:
حجم:
130.5K
تو تنها امید مایی...
تنها ک میدونی ینی چی:(((!؟!
خدایا مارو تو خیلی حساب کردیما🌿🌸