خیلی دلم میخواد بدونم وقتی میخواین لف بدین چرا عضو میشین، شیرینی میخورین بعد تشریف میبرین؟:/
سَمیح🕊
زن، قویترین موجودِ ظریفِ جهان است.
مردها منطقی حرف میزنن،
واحساساتی تصمیم میگیرن؛
زنها،احساساتی حرف میزنن و
مثل یک مامور اعدام بیرحمانه
کاری را که باید بکنند میکنند.!
چقدر قشنگه حرف زدن با آدمی که بفهمه آشفته حالی؛
بہٺ دِݪگـࢪمـے ۅ اِݩــڕژی مُـثـبټ وارِد ڪنـھ ، ،🌱
قدر همچین آدم هایی که تو زندگیتون هستن رو خیلی خوب بدونید•(:✨
چرا واقعا با اون ادمی که خیلی دوسش داریم بیشتر دعوا میکنیم، اون ادمی که بهش بیشتر از همه احتیاج داریم رو کمتر میبینیم و اونی که دوست داریم کنارمون باشه تو گوشیه و کیلومتر ها ازمون دوره؟
سَمیح🕊
برسان سلام ما را به رفوگران هجران، که هنوز پارهی دل،دو سه بخیه کار دارد..؛
جان دادهایم خستهدل و زخمِ خویش را؛
ممنون،بخیهای و رفویی نکردهایم...!(:
میگفت که تو فراموش نشدنی ترین حس دنیایی واسم..
ولی چقد عجیبه گاهی نمیتونیم چهار تا کلمه ساده رو بگیم!
ادما گاهی حتی خودشونم از اون چیزی ک هستن ک خبر ندارن.
سَمیح🕊
میشه به پاییز بگید لطفاً نیاد ؟
پاییز!
هیچ وقت از آمدنش خوشحال نبودم.
اسمش که میآید حُری دلم میریزد؛ انگار قلبم را تکه تکه میکنند و دوباره به هم پینه میزنند!
نمیدانم جنگ من و پاییز از کجا شروع شده است، این کینه از زمانی که به یاد دارم گریبان گیرم شده و حالا دیگر نمیتوانم از خودم جدایش کنم.
با آمدنش جهانم در تاریکیش غرق میشود و من، من چاره ای ندارم، جز نظاره کردن و صبر کردن...