امروز بیرون بودم گوشیم تو جیبم بود دیدم یه صدایی ازش میاد از جیب درش آوردم دیدم رو تماسه سریع گذاشتم در گوشم گفتم بله بفرمایید یه بنده خدایی گفت شما تماس گرفتی میگی بفرما ؟
گفتم شما زنگ زدی گفت نه شما زنگ زدی گفتم والا من زنگ نزدم 😂دیگه گفت خدا شفات بده قط کرد منم چک کردم دیدم آره گوشیم تو جیبم بوده خودکار زنگ زده به این بنده خدا دیگه شماره رو سیو کردم الان چک کردم دیدم پشمامم ایشون تو چنله😂خواستم از این پیام معذرت خواهی کنم بگم بخدا من قصد مزاحمت و یا ایستگاه گیری نداشتم... حتی نمدونم شما کی هستی !
دیدین وقتی یه نفر لحظه های آخرشه
میخواد با یکی صحبت کنه نفس کم میاره؟
هیچکس نمیتونه متوجه بشه چی میگه ؛
ـ دقیقا همونجا..
نفس کم آوردم از دوریت حرفام بی کیفیت شده
حضرتِ سَمیـح :)
الان ادیتورا فیلم ورود حسن یزدانی رو برمیدارن یدونه نگا استیل گنگو میذارن روش پست میکنن