851_20899899174666.m4a
زمان:
حجم:
232.8K
میگن هفت ثانیه بعد ازمرگ؛
کلِ خاطرات رو میبینم!:)
میگفت كاش اسمت مريم نبود
میگفتم خب چرا؟
میگفت آخه تو همه چيت تک ِ
منحصر به فرده
ولى اسمت نه
خيليا اسمشون مريمِ
تو فاميل كلى مريم داريم
حتّىٰ تو گل فروشىها هم كلى مريم داريم
وقتى نباشى ، وقتى برى
هر بار اسم مريم رو بشنوم روانى میشم
كاش اسمت بلقيس بود
كه بعد از رفتنت هى تنم نلرزه
گفتم ديوونه ، مگه قراره برم
گفت : آره ، میرى ديگه
يه روزى میری . . .
چون میدونى خيلى دوست دارم
چون فهميدى خيلى دوست دارم
خب ، معلومه ميرى ديگه
ولی من هنوز نرفتم و این تویی که تنهام گذاشتی ؛
دیگه یعنی منو یادت نمیاد ، دیگه دوستم نداری :)؟!