روزِ #انتقام گرفتنِ مظلوم از ظالم،
شديدتر و سخت تر از
روز ستم كردنِ
ظالم بر مظلوم است...
#امیرِمظلومان، علیعلیهالسلام
دلبستنبهدنیاباوجودآنهمه
رنجهاییکهازاومیبینی،نادانیست.
-امیرالمومنینعَلیع🤍-
پیامتو نديدم چه صیغهایه؟؟
پیام ميدن گوشى بى صاحابتون صدا ميده،
نور ميده ، ويبره ميده، پیوی میاد بالا، بغلش رنگی میشه...
ابلفضل بزنه تو كمرتون كه انقد دروغ ميگين
و چقدر غم انگیز است؛
اینکه ادم بخواهد تمام وقت مراقب خود باشد ، تا انچه را احساس می کند به زبان نیاورد:)...
یادآوریهای مهم :
-وظیفه من نیست کهمسئولیت کارهای دیگران رو به عهده بگیرم.
-من اجازه دارم زمانی رو به خودم اختصاص بدم.
-هیچکس مجبور نیست با من موافق باشه.
-من از تعیین کردن حد و مرز نمیترسم.
-من مسئول خوشبختی خودم هستم.
-وظیفه من نیست که دیگران رو اصلاح کنم.
-اشکالی نداره اگه "نه" بگم.
-من کافی هستم.
ولی واقعا فکرکردن به گذشته و یه سری ادما
باعث میشه ازاون برهه زندگیم حالم بهم بخوره!
تهوعِ روحی رو به معنای واقعی کلمه حس میکنم!
گاهی وقتا شیطون یک عده ادمایی رو توی که زندگیم میبینه یک نگاه ترحم برنگیزی بهم می کنه میگه
+قربونت تو با وجود این ادما احتیاجی به من نداری بهتر رفع زحمت کنم🤝