بازم منو خیابونا این الکلا🙂
بازم منو این دلِ بی بند و بار👩🦯
من فقط نوشتم... اصلا جونِ قلم در بیاد🥲
اون از این در بیرون بره خماری از در میاد🚬🙂
آن عِشق ك در پرده ماند به چه اَرزَد؟!
عِشق است و همین لذت اِظهار و دگَر هیچ:)
لطفا قبل از گرفتن قیافه از داشتن آن اِطمینان حاصل فرمایید 🗿😅
بله آقای صالحی:
چرا بابد بشم عاشق اونی ک منو اصلا نمیخوادم ؟!🙂
شاید مشکل از ادبیات است...
ك پس از «من» و «تو» ما نمی آید و او می آید🥀🙂