من آدم آرومیام اما وقتی عصبی شم بابامم جلو دارم نی!
حواستون جمع باشه😄
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من بازیگر خوبیم زیر نویس ندارم🤓😎
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡
در تاریکی بنگر ،شاید نور خودت باشی👩🦯
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡