در حالِ حاضر قول انگشتی های ما دخترا ،از قول مردونه هاتون موندگار تره👩🦯💔
هعیییی تو ۱۵ سالگی چه بلاها ک سرم نیومد💔
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡
بله،آقای مَقاره:
یِ جوری کُـشـــتَنَمـ هَر روز كِ دنبال قِصــاصَم من...؛
ایناٰ بَســتَن سَرِ پوچیم دوس دارَنـ بِبازَمــ مَن 🙂❤️🩹:)))
دُنــیا اونقدر کوچیكِ كِ اگر از یک نَفر #مُتــنَفِر باشیـ مجبوری هرروز بِبینیش وَلیــ اوقدر بزرگِ که اگر #عآشقـِ یک نفر باشی مُـمـکِنه هیچوَقــت نَبینیش 🙂!!