بله،آقای مَقاره:
یِ جوری کُـشـــتَنَمـ هَر روز كِ دنبال قِصــاصَم من...؛
ایناٰ بَســتَن سَرِ پوچیم دوس دارَنـ بِبازَمــ مَن 🙂❤️🩹:)))
دُنــیا اونقدر کوچیكِ كِ اگر از یک نَفر #مُتــنَفِر باشیـ مجبوری هرروز بِبینیش وَلیــ اوقدر بزرگِ که اگر #عآشقـِ یک نفر باشی مُـمـکِنه هیچوَقــت نَبینیش 🙂!!
بوسه هایت بوی آتش بوی دوزخ میدهد .
"نحنُ اصحاب الجهنم"پس مرا محکم ببوس
297.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد میگن دختر بودن پادشاهی کردنه...!
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡