هی مینویسی پاک میکنی،مینویسی پاک میکنی...؛
بعد آخرش مینوسی،خوبم:))
دو دقیقه تو صفحه چتت نمیمونه بدبخت،بعد تو توقع داری تو زندگیت باشه!👩🦯
انقدر بدم میاد کاری میکنن ک از چشمت بیوفتن،بعد میان میگن مثل قبل نیستی👩🦯😒