سرد بودنمو نذارین پایِ دوست نداشتن!
بزارید پایِ گذشته پر از دردم🥀💔
تنهایی را دوست دارم ،زیرا دروغی در آن نیست🥀
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡
نجابت رو از اسب بیاموزید!
زیرا وقتی رام کسی شود دیگری را بر زمین میزند😄
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡