ولی پسرایی ک به جای «بله؟» از«جانم؟» استفاده میکنن یه لِوِل از بقیه بالا ترن🙃
آن عِشق ك در پرده ماند به چه اَرزَد؟!
عِشق است و همین لذت اِظهار و دگَر هیچ:)
لطفا قبل از گرفتن قیافه از داشتن آن اِطمینان حاصل فرمایید 🗿😅
بله آقای صالحی:
چرا بابد بشم عاشق اونی ک منو اصلا نمیخوادم ؟!🙂