آن عِشق ك در پرده ماند به چه اَرزَد؟!
عِشق است و همین لذت اِظهار و دگَر هیچ:)
لطفا قبل از گرفتن قیافه از داشتن آن اِطمینان حاصل فرمایید 🗿😅
بله آقای صالحی:
چرا بابد بشم عاشق اونی ک منو اصلا نمیخوادم ؟!🙂
شاید مشکل از ادبیات است...
ك پس از «من» و «تو» ما نمی آید و او می آید🥀🙂
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انگار هزار تا رل داشتم😂
♡ܩܝ၄ܝ ܟ۬ߺߊࡈߊߺܝߊܝߺ̈ߺߺ♡