میخندم ک کَسی دَردَموُ نَفَهمِه مَگَر نه این دُنیا جا بَرای خَنده نذاشته؛)^
اونجا فَهمیدَم عاشِق شُدَم ک...:
سرِ کِلاس یادِت اُفتادَموُ بَـقیه دَرسوُ نفهمیدم:/^
اون میگفت حس میکنم دوسم نداری:)
در صورتی ک من تو کلِ کتاب هام اسمشو نوشتم":(