درود🎀
بچهها اگر کسی دلنوشته یا متن غمگین یا حرفی ک از دل باشه داره تو ناشناس بفرسته زیرش بزنه #دلی منم میزارم تو کانال ک همه ببینن🤌😄
ناشناس:
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_r5i5zs4&btn=متن.های.دلی
چنلم:
https://eitaa.com/Mororkhatere
" شاید یه روز دیر شه ، نه ؟ شاید هیچوقت نتونم توی چشمات زل بزنم و بگم که چقدر دوستت دارم ؛ شاید اگه چشمامو میخوندی خیلی زود میفهمیدی که دوستت دارم ، و خب .. اینطوری خیلی اسون تر میشد ؛ حتی شاید اگه چشمات انقد با دلم بی رحم نبودن ، میتونستم بهت بگم یه نگاه ساده از طرف تو میتونه با من چیکار کنه .
مشکلی نیست ، فقط اینو بدون اگه یه روز نبودم ، قطعا لحظه های اخر رو به یادت بودم و با حسرت اینکه کاش حداقل چند لحظه کنارت بودم گذروندم . عزیز قلبم . "
#دلی
من ببخشم؟
بد بخت یه عمره منتظرم پاتو کج بزاری ک تلافی کنم👋😅