eitaa logo
مطالبات ملی ایثارگران
27.3هزار دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2.3هزار ویدیو
157 فایل
🇮🇷پرچم آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری را زمین نگذارید «مقام معظم رهبری» برای انعکاس مطالبات ایثارگران و ارتباط با ما مطالب خود را ارسال نمایید. @Motalebate_Isargarsn
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺پل آسیب‌دیده راه آهن قم در کمتر از ۴۰ ساعت بازسازی شد 🔹خسرو سامری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم از تکمیل عملیات بازسازی پل آسیب‌دیده محور ریلی قم به جنوب کشور در کمتر از ۴۰ ساعت خبر داد. 🔹با تکمیل این عملیات، تردد در این محور مهم ریلی از سر گرفته شد و شریان ارتباطی قم با مناطق جنوبی کشور بار دیگر به شرایط عادی بازگشت. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
♦️وقتی لقمه بزرگتر از دهن‌ت برمی‌داری... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
520.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️بدون شرح... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
🔴با هشدار نیروی دریایی سپاه ناو آمریکایی به وسط اقیانوس بازگشت 🔻شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که آمریکایی‌ها در وسط مذاکره هم در حال تست عملکردی نیروهای مسلح ایران هستند. پس از برقراری آتش بس، چند کشتی جنگی آمریکایی به بندر الفجیره در ساحل دریای عمان آمدند و گفته شده که یکی از آنها به قصد ورود به تنگه هرمز به سمت آب‌های ایران حرکت کرد اما پس از دریافت هشدار شدید مبنی بر اینکه هدف قرار خواهد گرفت ناچار به بازگشت شد. 🔻برخی‌ها می‌گویند که طرف ایرانی به واسطه پاکستانی گفته که اگر این ناوشکن بخواهد به نزدیکی آب‌های ایران بیاید بلادرنگ هدف قرار خواهد گرفت و هیچ تردیدی در این زمینه نباید کند. وقتی که کشتی تجاری بدون مجوز نیروی دریایی سپاه حق عبور از این منطقه را ندارد، تروریست‌های آمریکایی که دیگر هیچ وقت نخواهند توانست از این آبراه عبور کنند.‌ هیچ کشتی متعلق به ارتش تروریستی آمریکا هیچگاه دیگر عبور از این تنگه را نخواهد دید...‌ ✍🏻 کریم جعفری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
میز مذاکره و پوکر سنگین آمریکا در هرمز ( سنجشِ عیارِ صبر؛ تقابل در تنگه، محکِ جدی برای سنجش دستِ برتر) ✍ حشمت‌اله کاظمی راد در حالی که چراغ‌های تالارهای دیپلماتیک همچنان روشن است و بیانیه‌های رسمی از «پیشرفت‌های جزئی در گفتگوها» سخن می‌گویند، آسمان خاورمیانه و آب‌های نیلگون خلیج فارس شاهد روایتی کاملاً متفاوت است. جابجایی انبوه هواپیماهای ترابری سنگین C-17 گلوب‌مستر و نزدیک شدن ناوگروه‌های آمریکایی در نزدیکی خاور میانه ، این سوال اساسی را پیش کشیده است: آیا ما در آستانه یک توافق بزرگ هستیم یا در حال تماشای آخرین پرده از یک «بلوف بزرگ» پیش از طوفان؟ در دنیای سیاست بین‌الملل، آمریکایی‌ها همواره خود را «پوکر بازانی» می‌دانند که ترجیح می‌دهند با ایجاد ابهام در قدرت دست خود، حریف را به عقب‌نشینی وادار کنند. نزدیک شدن ناوهای جنگی ایالات متحده به مرزهای آبی ایران در میانه مذاکرات، فراتر از یک گشت‌زنی ساده، یک «تست اراده» است. استراتژیست‌های پنتاگون بر این باورند که اگر ایران در مقابل این پیشروی‌ها واکنش نشان ندهد، یعنی در اثر فشارها «کم آورده» و آماده امتیازدهی حداکثری بر سر میز مذاکره است. اما واقعیت میدانی نشان داده است که تهران، بازی را نه در فضای انتزاعی، بلکه بر اساس «ژئوپلیتیک سخت» پیش می‌برد. از نگاه ایران، هر مایل عقب‌نشینی در آب‌های هرمز، به معنای از دست دادن ده امتیاز در میز مذاکره است. گزارش‌های راداری و تصاویر ماهواره‌ای از ترافیک سنگین هواپیماهای C-17 حکایت دارند. این غول‌های ترابری که ستون فقرات لجستیک ارتش آمریکا محسوب می‌شوند، در حال جابجایی تجهیزاتی هستند که تحلیلگران را به دو دسته تقسیم کرده است: ۱. فرضیه پدافندی: برخی معتقدند واشنگتن در حال پر کردن سریع لانچرهای دفاعی (مانند پاتریوت و تاد) در کشورهای همپیمان است تا در صورت شکست مذاکرات و بروز درگیری، آسیب‌پذیری شرکای منطقه‌ای خود را در برابر باران موشکی ایران به حداقل برساند. ۲. فرضیه تهاجم: برخی دیگر این حجم از جابجایی را مقدمه‌ای برای استقرار نیروهای واکنش سریع و تجهیزات پشتیبانی برای یک درگیری کوتاه اما پرفشار می‌دانند. اما در منطق پوکر، این جابجایی‌ها می‌تواند یک «نمایش قدرت بصری» باشد؛ تلاشی برای متقاعد کردن تهران به اینکه «گزینه نظامی» دیگر یک شعار نیست و روی میز قرار گرفته است. در مقابل این آرایش کلاسیک، ایران استراتژی «ابهام فعال» را برگزیده است. ایران برخلاف رقبای خود، بر «خانه» تکیه دارد. مزیت استراتژیک ایران در تجهیزاتی نهفته است که لزوماً در ماهواره‌ها دیده نمی‌شوند: - تکنولوژی بومی و ناشناخته: غربی‌ها به خوبی می‌دانند که آنچه ایران در رزمایش‌ها نشان می‌دهد، تنها بخشی از توانمندی اوست. «کارت‌های پنهان» ایران شامل پهپادهای نسل جدید و موشک‌هایی است که به گفته مقامات نظامی، هنوز در هیچ نبردی استفاده نشده‌اند. - جنگ نامتقارن زیرسطحی: تنگه هرمز برای ایران یک گلوگاه جغرافیایی نیست، بلکه یک «میدان نبرد هوشمند» است. تونل‌های زیرزمینی و شهرهای موشکی، ایران را به یک «جعبه سیاه» برای سازمان‌های جاسوسی غربی تبدیل کرده است. ‌ نتیجه‌گیری: واقعیت این است که مذاکرات فعلی دیگر یک گفتگوی دیپلماتیک ساده نیست؛ این یک «دیپلماسی اجبار» در بالاترین سطح است. آمریکا با به پرواز درآوردن C-17ها و نزدیک کردن ناوهایش، در حال «شرط‌بندی سنگین» روی میز است تا اراده ایران را بسنجد. ‌ اما اگر تاریخ چهل ساله تقابل‌ها در خلیج فارس درسی داشته باشد، آن درس این است: در این نقطه از جهان، کسی که در خانه خود می‌جنگد و کارت‌هایش را تا لحظه آخر رو نمی‌کند، لزوماً با دیدن جابجایی تجهیزات حریف، دستش را روی میز نمی‌گذارد. روزهای آینده نشان خواهد داد که آیا غرش C-17ها منجر به امضای یک قرارداد خواهد شد یا آغازگر فصلی جدید و غیرقابل پیش‌بینی در تاریخ خاورمیانه. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
‼️درگیری عراقچی و ویتکاف؟ خبرنگار ترکیه‌ای: «ادعا می‌شود چند دقیقه پیش بین وزیر عباس عراقچی و ویتکاف (Witkoff) به‌دلیل یک اختلاف جدی درباره مدیریت تنگه هرمز تنشی رخ داده که نزدیک بوده به درگیری فیزیکی تبدیل شود… ‌ هرگز ایرانی‌ها را تهدید نکنید و…» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
🔴استراتژیست آمریکایی: ‌ ▪️ترامپ توافق اوباما را پاره کرد چون باعث آزاد شدن میلیاردها دلار از دارایی‌های ایران می‌شد اما حالا خودش میلیاردها دلار از دارایی‌های ایران را آزاد می‌کند، آن هم در تلاشی ناامیدانه برای پایان دادن به جنگی که خودش شروع کرده. ‌ ‌ واقعاً شاهکار هستش! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
انصافا دنیای تخیلی داریم! کشوری که دوبار از بمب اتم استفاده کرده است(آمریکا) پس از همکاری با رژیم کودک کشی که پنهانی ده ها کلاهک اتمی دارد(اسرائیل)، الان با میانجی گری کشوری که غیرقانونی بمب اتم ساخته است (پاکستان) ،در شرایطی که دارند با کشوری که ساخت بمب اتم را حرام می‌داند و عضو پیمان نساختن بمب‌اتم است ، درباره اینکه «نباید بمب‌اتم بسازی» مذاکره می‌کنند. ✍🏻 علی‌اکبر رائفی‌پور ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️آرام باشید 🔹اصلا نگران نباشید ✅ عمده اینه، داریم (به سمت قله) میریم... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
♦️سخنگوی وزارت خارجه: در مورد یک‌سری از موضوعات به تفاهماتی رسیدیم اما در مورد 2 یا 3 موضوع مهم اختلافات وجود داشت و نهایتا منجر به توافق نشد بقایی: 🔹️این دور از مذاکرات طولانی‌ترین دور مذاکرات در این یک سال بود و مجموعا ۲۴ یا ۲۵ ساعت طول کشید. 🔹️در مورد طیفی از موضوعات که هم در پیشنهاد ۱۰ بندی ما بود و هم پیشنهادات طرف مقابل صحبت کردیم. 🔹️دیپلماسی هیچ وقت تمام نمی‌شود، این ابزاری است برای صیانت از منافع ملی، دیپلمات‌ها وظیفه‌شان را چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح باید انجام بدهند. 🔹️این مذاکرات بعد از ۴۰ روز جنگ تحمیلی انجام شد و در یک فضای بدگمانی و سو ظن انجام شد؛ طبیعی است که از ابتدا هم نباید انتظار می‌داشتیم که ظرف یک جلسه به توافق برسیم. کسی هم چنین انتظاری نداشت. 🔹️نکته دیگر پیچیدگی موضوعات و شرایط بود. 🔹️بعضی از موضوعات جدید مثل موضوع تنگه هرمز در این مذاکرات اضافه شد و این هرکدام پیچیدگی خود را دارد. 🔹️ما در هر شرایطی در دستگاه دیپلماسی باید پیگیر حقوق و منافع مردم ایران باشیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
عطاءالله مهاجرانی: خبر بدتر برای آمریکاست ... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷
♦️هیأت ایرانی پاکستان را ترک کرد ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Motalebe_Isargaran 🇮🇷کانال مطالبات ملی ایثارگران🇮🇷