هدایت شده از ◾️تبلیغ نیوز | دفتر تبلیغات اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 ببینید | #رحلت_امام_خمینی
▪️ آخرین نماز عاشقانه امام خمینی(ره)
فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه، سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می نماییم.
🔔 #تبلیغ_نیوز| پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
🌐 Tablighnews.Dte.ir
🆔 @tablighnews
هدایت شده از انسان جاری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅 یک "چرا" ی بزرگ!
@ensan_jari
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💌 روایتهایی متفاوت و کمتر شنیده شده از سبک زندگی حضرت امام خمینی (ره)
#امام_خمینی
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از مشق زندگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️ استاد فریدون جنیدی، از بلندآوازان ادب و فرهنگ ایران، برای تدریس در دانشگاه ناپل ایتالیا دعوت شده بود. او در پاسخ گفت: باید نگهدار مادر پیرم باشم!
📚 نام مادرش را میدانید؟ #دماوند!
🌑 اینک #گیزاها (سلبریتی) با دشمنان ایران همچنگ می شوند تا ایران و ایرانی را کوچک بشمرند!
🌍 فزا؛ فارسی، زبان انقلاب
در ۱۳۴۵ خورشیدی در کلاس تاریخ فرهنگ عیسی صدیق، وی دربارهٔ کوششهای هنری راولینسون برای خواندن کتیبه بیستون گفت:
«یک اروپایی برای خواندن سنگنوشته ایرانی سی سال زمان نهاد؛ شما که ایرانی هستید آیا حاضرید برای کشور خودتان سه سال از عمر خودتان را بگذارید؟»
🔺فریدون جنیدی برخاسته میگوید:
◻️ «... فردوسی برای زنده نگه داشتن اندیشه و فرهنگ و زبان ایرانی سی سال زمان نهاد، با آنکه نان جوین نیز بر سفره نداش. دهخدا بیش از سی سال زمان بر سر فرهنگ نهاد.
👈 شما به جای آنکه جوانان را برانگیزید تا سی، چهل سال از زمان خود را بر سر فرهنگ ایران بنهند، آنان را کوچک میشمارید تا در خود ننگ ببینند و خویش را درخور و شایسته سرزنش بشمارند. همینجا به شما میگویم:
◻️ من، فریدون جنیدی، جوان ایرانی، تا پایان زمان خود، زندگی خویش را در راه پژوهش در فرهنگ ایران خواهم افشاند»
🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ ای جان ....... 👌
❇️ سربازای پاکستانی حضرت مهدی ❤️(عجلالله فرجه الشریف)
#مدرسه_امام_خمینی😍 رحمةاللهعلیه
🎥 ببینیم و بشنویم و متوسل شویم به حضرت حجت و با صلواتی روح امام را شاد کنیم.
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از خبرگزاری حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | سنگ تمام دهه نودیهای رفسنجان با همخوانی سرود "سلام فرمانده"
hawzahnews.com/news/1028399
@HawzahNews | خبرگزاریحوزه
هدایت شده از ماهنشان / تربیت اسلامی
گام های تاسیس و راه اندازی یک مدرسه غیردولتی موفق.pdf
201.7K
🔢گام های تاسیس و راه اندازی یک مدرسه غیردولتی موفق
🌀پژوهشی داده بنیاد و نظرخواهی از مجموعه ای از نخبگان عرصه مدرسه داری
➖➖➖➖➖
https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 یا اباعبدالله...
پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در میان نیروهای امدادی و مردم دوست داشتنی آبادان در متروپل
@Fars_plus
محتوای تربیت دینی 🇵🇸 کودک و نوجوان
🎥 یا اباعبدالله... پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) در میان نیروهای امدادی و مردم دوست داشتنی آبادان
ایده های سنجش و پرورش حس دینی و معنوی
هدایت شده از مهارتهای دقتورزی و تدبر
⚜️هو العلیم⚜️
#نانو_در_خلقت
🔬اندیشکده زن و خانواده مانا با همکاری خانه نانو برگزار میکند🔬
🦋بررسی جنبه های علمی زیبایی های افرینش
🛂اساتید دوره:
دکتر سید هادی عظیمی
دکتر فائزه کاشانیان
دکتر عالیه صفا منش
🔆مزایای دوره:
۶ ساعت آموزشی
گواهی پایان دوره از اندیشکده زن و خانواده مانا🔆
⚛️تخفیف ۵۰٪ ویژه دانش اموزان متوسطه اول و دوم⚛️
کد : ۰۴
📳ایدی و شماره تماس جهت ثبت نام:
@shapouri_nz
09901245099
هدایت شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 حکایت غواص و مروارید
🔸 برگرفته از تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
#تربت | اینجا با خاک روایت میکنیم
@haerishirazi
هدایت شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸موفقترین سرودها، سرودهای خردسالان است🔸
موفقترین سرودها، سرودهای بچهگانه است. یعنی سرودهای بچهپسند است. خردسالپسند. سرودی داشتیم در موقع جنگ با این مضمون: «یک شب امام ما گفت ... حتی اگر شب و روز ... بر ما گلوله بارد ... » ما از جنگ دست برنمیداریم. عین عبارت امام را به سبک سرود بچهگانه درآورده بودند. یا آن سرودی که میگفت: «سراسرِ دیار ما همیشه سنگر است ...»
اینها چون به زبان بچههاست، #تأثیرگذارتر است. یعنی باید از بچههای پنج ساله، چهار ساله آغاز بشود تا پیرمردهای هفتاد، هشتاد، نود ساله را بگیرد! اگر از پایین شروع کنید، به بالا میرسید. هر چه خردسال حضورشان در این شعر خواندن و سرود خواندن باشد، خب آلودگی اینها کمتر هم هست.
@haerishirazi
هدایت شده از نکات و تمثیلات آیت الله حائری شیرازی
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸برنامهریزی برای حضور بچهها در نماز جمعه🔸
بچههایتان را با خودتان به نماز جمعه بیاورید تا گرگ ضدانقلاب، آنها را نبرد. جمعهها که میخواهید برنامه بریزید، همیشه مهمانی نگذارید که بعد بگویید: اگر ما نماز جمعه برویم، دیگر به مهمانی نمیرسیم یا صاحبخانه منتظر ماست یا ما منتظر کسی هستیم.
روز جمعه را گذاشتهاند برای جمع. چرا اسمش «جمعه» است؟ چون این روز برای جامعه است، برای مردم است، برای همگان است. حالا اگر کسی در این روز کمی دیرتر غذا خورد یا کمی دیرتر مهمان بر او وارد شد، اشکالی ندارد. این روز را خیلی اهمیت بدهید و از صبح مواظب باشید که برنامهاش با برنامۀ روزهای دیگر فرق داشته باشد.
@haerishirazi
هدایت شده از جارچی 🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همخوانی «سلام فرمانده» در استانبول
🔹همخوانی سرود حماسی «سلام فرمانده» توسط گروهی از کودکان و نوجوانان در مسجد امام زینالعابدین(ع) استانبول ترکیه اجرا شد.
@jaarchi
هدایت شده از مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
🔴 تکت (توانمندسازی کنشگران تربیتی)
👩🏫👨🏫 تجربه نوردی مدارس تفکر محور در شهر اصفهان
برگزارکنندگان:
🤝 مدرسه عالی تربیت مهرستان
🤝 باشگاه فکرپروری و خلاقیت
🤝 مرکز تربیت مربی کرامت
🤝 مرکز مطالعات راهبردی ژرفا
بازدید از:
✅دبیرستان کارآفرینی برنا
✅دبیرستان رواق
✅مرکز فرهنگی آموزشی حکمتسرا
✅ مجتمع تربیتی مهرستان
✅دبستان و پیش دبستان پویه
🕰 زمان: ۲۶ الی ۲۸ خرداد ماه
🔔 ویژه فعالین تعلیم و تربیت از سراسر کشور ( به غیر از شهروندان عزیز اصفهانی)
📝 ثبت نام از طرق لینک:
https://mehrestan.ir/takt/
✅ تارنما آپارات بله روبیکا گپ سروش
🆔 @jsrc_ir
هدایت شده از تربیت دینی و نمازی
🔰پرسش و پاسخ
💠 فرزندم قبلاً با خدا بود، وظایف دینی را انجام می داد ولی بعد از سن تکلیف تغییر کرده حتی نماز هم نمی خواند؟
✍️ پاسخی کوتاه به این پرسش
📝 کودک وقتی به دوره ی نوجوانی برسد هوش انتزاعی پیدا می کند یعنی باورها واعتقاداتی که برای آنها دلیلی پیدا نمی کند فرو می ریزد از جمله این باورها، باور به وجوب نماز است که تا الان بصورت تقلیدی نماز می خوانده ولی بعد از بلوغ ممکن است دیگر نماز نخواند و نسبت به آن سهل انگاری کند لذا والدین باید باورهای اعتقادیِ او را تثبیت کنند.
⁉️ چگونه؟
1️⃣ ابتدا باید این اعتقادات را در قالب گفتوگو به آنها منتقل کنید و این وظیفه ی مهمی است و نیاز است که والدین خود اعتقادات را بصورت صحیح بدانند تا بتوانند آن را منتقل کنند لذانحوه ی گفت وگوی شما باید عمیق باشد.
🔸 مثلا بعضی به فرزندشان می گویند نماز بخوان تا در امتحانات قبول شوی! این حرف کامل نیست عمیق نیست چون ممکن است او درس نخواند بعد در جلسه امتحان حاضر شود واز خدا کمک بخواهد ودر نهایت موفق نمی شود پس انتظاری که ایجاد شده اشتباه است.
🔻 والدین باید فلسفه ی نماز را جوری بیان کنند تا قبول کند که نماز جزئی از زندگی است نماز در واقع ارتباط با خالق است و انسان نیاز دارد با خالقِ خود ارتباط داشته باشد.
اینطور به او یاد دهیم که نماز، شکرگزاری از خداست.
چگونه وقتی پدر چیزی برای فرزند تهیه می کند ولی انتظار تشکر ندارد اما فرزند احساس می کند لازم است از پدر تشکر کند. و به فرزندتان بگویید وقتی پدر مسافرت است یا مریض است یا دیر به منزل بر میگردد چگونه دوست داریم خبری از او بگیریم و ابراز احساسات بکنیم چون احساس تعلق به او می کنیم.
خُب خدا که منشأ کل هستی است منشأ کل خوبی ها و زیبایی هاست بطریق اولی جذب چنین ارتباطی می شویم وعلاقمند به آن می شویم و... و همین طور دیگر اعتقادات را بامنطق به او آموزش دهید.
2️⃣ آنها را وادار به تفکر کنید.
3️⃣ آنها را با علماء دین مرتبط کنید تا در این بین بواسطه گفتوگوهایی که صورت می گیرد اعتقادات فرزندتان تثبیت شود.
4️⃣ ارتباط آنها را کاملاً با شبهه قطع کنید (البته در این کار سعی کنید با توجه به ویژگی های دوره نوجوانی جوری عمل کنید که منجر به کشمکش نشود)
#پرسش_پاسخ
#تربیت
#شخصیت
#تربیتی
#کودک
#والدین
🌺 @namazkudak🌺
هدایت شده از قم آنلاین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 اینا گل و گیاه نیستن اینا حشرهاند که انقدر خوشگلن!
🕌 اخبار قم را ابتدا اینجا ببینید
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c
اولین و بزرگترین رسانه قمیها☝️
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
با سلام و احترام
بنیاد مادرانه حوراء در راستای آشنایی با نظریات تربیتی ، انشاء الله در نظر دارد سیر مطالعاتی کتاب های تربیت کودک و نوجوان را با همراهی استاد میرسبحان سادات برگزار نماید.
❇️این جلسات به صورت هفتگی، آنلاین و رایگان برگزار خواهد شد.
🔶مخاطب این سیر مطالعاتی، مشاوران، مربیان، معلمان و والدین دغدغه مند می باشند و حضور مستمر در این جلسات الزامی است.
📖این سیر مطالعاتی شامل کتاب های زیر می شود :
ادب الهی (جلد سوم) - آقا مجتبی تهرانی
تربیت دینی کودک - آیت الله حائری شیرازی
نقش آزادی در تربیت کودکان - شهید بهشتی
مجموعه کتاب های دکتر عبدالعظیم کریمی (اثرات پنهان تربیت آسیب زا -تربیت چه چیزی نیست؟ - کسب دین علیه کشف دین و ...)
مجموعه کتاب های استاد صفایی حائری
💠فرصت ثبت نام : 20 خرداد 1401
✅لینک ثبت نام :
https://b2n.ir/tarbiatii
آدرس صفحه بنیاد مادرانه حوراء در پیام رسان بله:
https://ble.ir/madaranehowrair
آدرس صفحه بنیاد مادرانه حوراء در اینستاگرام:
https://instagram.com/madaranehowra.ir
❇️ غنای زیست اخلاقی و عدالت اجتماعی در ایران اسلامی
📝 چند خطی درباره بیان استاد عندلیب همدانی
🖋 محمد متقیان تبریزی
🔢 بخش نخست: رابطه قلت و کثرت
🔸 استاد عندلیب همدانی، در راستای دغدغههای اجتماعی خود، نکاتی را درباره شاخصه دینداری فرمودهاند که به نظر میرسد، ابهامات و پرسشهایی درباره آنها وجود دارد.
🔻 ایشان فرمودهاند: «هرگز نباید صرف برپایی شعائر و یا حضور در مراسم و محافل دینی توسط عدهای از مردم را نشانه دینداری اکثریت جامعه دانست».
1️⃣ آیا در مراسمات مذهبی، با «عدهای از مردم» به مثابه گروه و فرقه و جمعی خاص روبروییم که در شهر و استان و بخشی مشخص از کشور، به اقامه شعائر میپردازند، یا اینکه، آن عده از مردم، در تمام استانها و شهرها و محلات و روستاها حاضرند؛ به گونهای که هیچگاه منطقهای خالی از اقامه شعائر نیست، هرچند با تعداد افراد کمی تشکیل شود؟
گویا در ذهن استاد عزیز، عدهای از مردم، به صورت یک ترکیب جمعیتی مشخصِ منفکِ جدا افتاده از اکثریت جامعه تلقی شده است در حالیکه خود ایشان نیز بعید است چنین باوری داشته باشند.
2️⃣ وجود اجتماعاتِ متکثرِ منتشرِ در جای جای کشور، نشان از آن دارد که فضا و جو اجتماعی، دینی و مذهبی است، و اگر چنین نبود و فقط عدهای از مردم دغدغه اقامهی دین داشتند، قطعاً نمیتوانستند در بدنهی جامعه منتشر گردند و حتماً منزوی شده و به گوشهای خزیده و مناسک خود را در خلوت برپا میداشتند.
وجود فضا و جو غالب دینی نیز حکایت از آن دارد که آن «عده ای از مردم» در حقیقت مرتبط با آن «اکثریت جامعه» است و از آن بریده نیست، و حتی از آن اکثریت نیز نمایندگی میکند.
بنابراین به نظر میرسد در این تحلیل باید دقت نمود که جامعه را به موزائیکهای کنار هم چیدهشده تقلیل ندهیم، به گونهای که برخی از انسانها را تبدیل به «عده» نموده و در کنار «اکثر» به حساب بیاوریم. بلکه بدنهی جامعه یک پیکر واحد است که در این پیکره، هم عالم است و هم جاهل؛ هم عابد است و هم فاسق؛ که باید دید غلبه جو اجتماعی با کدام است؟
به عنوان نمونه پاسخ این پرسش را میتوان از اجرای سرود «سلام فرمانده» به دست آورد. وقتی که این اجرا، میتواند یک موج اجتماعی بزرگ در شهرهای متعدد بیافریند، باید به گستره این موج و ریشههای آن در دل دریا نگریست؛ نه اینکه با نظر به تعداد افراد حاضر در مراسم و شمارش آنها، چشم خود را بر اکثریتِ قرار گرفته در وراء آنها بست.
📌 ادامه دارد...
#شعائر_و_دینداری
#دینداری_مردم
@Tanbiholomah
❇️ غنای زیست اخلاقی و عدالت اجتماعی در ایران اسلامی
📝 چند خطی درباره بیان استاد عندلیب همدانی
🖋 محمد متقیان تبریزی
🔢 بخش دوم
💢 رابطه اقامه شعائر و زیست اخلاقی
استاد عندلیب فرمودهاند: «چگونه میتوان شعائر الهی را بدون اخلاق انسانی و عدالت اجتماعی، معیار تحقق دین در جامعه دانست، مگر هدف دین، زیست اخلاقی و برپایی عدالت نیست؟»
1️⃣ در عین باور به این نکته که اخلاق و عدالت، دو معیار از معیارهای تحقق دین هستند اما بسیار جای تعجب است که استاد، چرا «اقامه شعائر» را امری غیر از «زیست اخلاقی» میداند؟ حضور در مراسم عزاداری، جلسات مناجات و لیالی قدر، اعتکاف و توسل، نمونههای بارز اقامه شعائر هستند، آیا این اعمال، امری غیر از زیست اخلاقی هستند؟ بله، این اعمال تمامِ زیست اخلاقی انسان نیست اما غیر از آن هم نیست، پس دوگانهسازی اینچنینی، خالی از دقت است. و تعبیر درست آن است که گفته شود: علاوه بر اقامه شعائر، باید به رفتارهای اخلاقی دیگر نیز توجه نمود، و چه کسی این توصیه بجا را انکار خواهد نمود؟
2️⃣ پرسش از استاد این است که؛ اگر بنای جامعه بر زیست اخلاقی باشد، چه باید بکند؟ آیا مگر غیر از این است که یکی از مهمترین بسترهای اجتماعیِ رواج اخلاق در جامعه، وعظ و خطابه و توبه و مناجات و بکاء است؟
قطعاً ایشان هم چنین باوری دارند، پس نباید در دوگانه کاذب (اقامه شعائر یا زیست اخلاقی) قرار گرفت و بلکه، باید تأکید نمود بر اینکه اقامه شعائر، مقدمهای است برای زیست اخلاقی. و اگر هم ادعا شود که زیست اخلاقی جامعه ایرانی مبتلا به نقیصه است، نیاز به پژوهشهای دقیق دارد که در متن ایشان منعکس نشده است.
3️⃣ از درون اقامه شعائر، و از متن فرهنگ حسینی است که مجاهدت پزشکی در دوران کرونا، ایثار کریمانه با طرح مواسات، بذل مال و منال در بلایا و حوادث از سوی گروههای جهادی متولد و در سطح جامعه به شکل چشمگیری فراگیر میشود.
آیا میتوان ایثار و مجاهدت بی چشمداشت را زیست اخلاقی ندانست؟ و آیا میتوان این دو اخلاق والامرتبه را بیارتباط با اقامه شعائر -علی الخصوص شعائر حسینی- دانست؟
💢 و اما درباره عدالت اجتماعی
🔹 پرواضح است که تحقق عدالت اجتماعی، در اولین و مهمترین مرحله، متوجه مسئولین و حاکمان جامعه است، هرچند مردم نیز باید عدالتخواه باشند تا تحقق عدالت آسان گردد. حال، اگر مقام معظم رهبری (دام ظله الوارف) از عقبماندگی در زمینه عدالت اجتماعی میگویند، این امر متوجه به مدیران نظام است نه مردم. درحالیکه، موضوع دینداری، ارتباط مستقیم با بدنه و آحاد مردم دارد. پس نمیتوان وظیفه اولیه حاکمیت را به پای مردم نوشت.
و همچنین پرواضح است که؛ تحلیل عقبماندگی نظام در مقوله عدالت اجتماعی به رفتارهای فردی مدیران، نوعی «تقلیل مسئله» است. مهمترین عاملی که فقرآفرین، فسادزا و تبعیضساز است نه رفتار فردی چند مدیر بلکه «ساختارهای فسادزا» است. مدیر بانکی که تهجد و نمازشبش ترک نمیشود، نمیتواند سیستم اداره بانک را به سمت مستضعفین بچرخاند، و این سیستم است که بر او غلبه کرده و مسیر سرمایهداری را در پی خواهد گرفت.
🔹 و حال، این پرسش مطرح میشود که: در تبدیل ساختارهای فسادزا به ساختارهای عدالت آفرین، چه سهمی داشتهایم؟
حوزههای علمیه، علما و اساتید و محققین عرصه فقاهت که همواره در طول تاریخ منادی اخلاق و عدالت بودهاند، آیا سهم خود را اداء کردهاند یا اینکه بنای خویش را صرفا بر توصیه و نصیحت گذاردهاند؟
به نظر میرسد، باید به میدان درآمد و نرم افزار اداره جامعه اسلامی را از متن وحی استخراج نمود و از اسارت اندیشه غربی رهانید، و سپس، توقع آن را داشت که عدالت اجتماعی تحقق یابد. و اگر گمان بریم که با نگارش کتاب و ارائه سخنرانی و توصیهنامههای مجازی بتوانیم کاری پیش ببریم، سخت به بیراهه رفتهایم.
#شعائر_و_دینداری
#دینداری_مردم
@Tanbiholomah
✨ ما میخواهیم کشور را تبدیل کنیم به یک چنین کشوری با این.. نُه شاخص..
🔺"و این بدون یک نسل جوان نخبه امکانپذیر نیست. یک نسلی باید وجود داشته باشد که این هدف را تأمین بکند. کسی در ضرورت این هدف نمیتواند تردید کند. اینکه ما موظّفیم بهعنوان یک انسان، بهعنوان یک مسئول، بهعنوان یک مسلمان و بهعنوان یک ایرانی -آن که اسلام را هم قبول ندارد، بالاخره ایرانی است؛ ایرانی بودن هم مسئولیّتآور است- بهعنوان این چند منشأِ مسئولیّت، موظّفیم کشور را به اینجا برسانیم.
خب، راهش چیست؟
🔺راهش تربیت نسلی ...شجاع، باسواد، متدیّن، دارای ابتکار، پیشگام، خودباور، غیور -البتّه خوشبختانه ما امروز در نسل جوان بسیاری از این خصوصیّات را داریم امّا این بایستی گسترش پیدا کند- چنین نسلی لازم داریم.
بایستی ایمان داشته باشد،
سواد داشته باشد،
غیرت داشته باشد،
شجاعت داشته باشد،
خودباوری داشته باشد،
انگیزهی کافی برای حرکت داشته باشد،
توان جسمی و فکریِ حرکت داشته باشد،
هدف را در نظر بگیرد،
چشم را به اهداف دور متوجّه بکند و
به تعبیر امیرالمؤمنین «اَعِرِ اللهَ جُمجُمَتَک»؛ زندگی خودش و وجود خودش را بگذارد در راه این هدف و با جدّیّت حرکت کند؛
در یک کلمه یعنی یک موجود انقلابی؛ معنای انقلابی این است.
بعضیها از روی دشمنی، انقلابی را بد معنا میکنند. انقلابی را به معنای بیسواد، بیتوجّه، بیانضباط [میدانند]؛
https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=34703
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨#هندیها هم برای عرض ارادت به #فرمانده به #میدان آمدند.
#غروب_جمعه
#سلام_فرمانده
#یامهدی_فاطمه
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از موسسه اندیشه شهید آوینی
💠 برگزاری نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین»
🔻 نخستین جشنواره ملی «قصه گویی قرآنی تبیین» به همت مؤسسه قرآن و عترت صراط نور و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار میشود. این جشنواره ویژه تمامی ردههای سنی بوده و تا مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. همچنین اختتامیه آن در دهه ولایت، تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. دبیرخانه این جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مشهد مقدس، مؤسسه قرآن و عترت صراط نور واقع شده و علاقمندان میتوانند قصههای خود را در قالب فایلهای ویدئویی و یا صوتی با حداقل ۳ و حداکثر ۶ دقیقه و حجم تقریبی ۳۰ مگابایت با محوریت کتابهای «قرآن کریم»، «قصههای خوب برای بچههای خوب» اثر مهدی آذریزدی، مجموعه آثار کلر ژوبرت، کتاب هدیههای آسمانی مدارس و قصههای شفاهی بزرگترها ارسال نمایند.
🔻 علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از طریق شماره ۰۹۱۵۹۸۴۵۳۴۶و آیدی @tabeen ۰۱ در تمامی پیامرسانها اقدام نمایند.
🇮🇷 @Sh_Aviny