هدایت شده از روزمرگی با طعم املت ربی
من خیلی از عکس و فیلم گرفتن خجالت میکشم🤣🤣🤣
نمیدونم چرا حس میکنم عجیبه رندوم یهو از در و دیوار و همه چی عکس و فیلم بگیرم
سلام و درود به شوما؛
کارمون اینجوریه که این پیام رو داخل محفلتون فور میکنید و از طرفِ
"زیر درخت پرتقال🍊" :
¹- باتوجه به وایب چنلِتون یک کارکتر گربه
²-لیریک اهنگ
و از طرفِ "گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶" :
¹- تک بیت یا شعری از کتاب های شعرش باتوجه به وایب چنلِتون
هدیه میگیرید!
Tag