بیاخیاݪڪنیم
دستانِمانبینِضریح
گرهخوردهاند(:"
بیاخیاݪڪنیم
ڪفشهایِمانرااز
ڪفشدارۍگرفتہایمُ
عقبعقبقدمبرمیداریم
ومیگوییم↓💔
[وَلاجَعلہاللہآخِرالعَهدمِنےلِزیارتِکُم]
بیآخیآݪڪنیم
زیربارانِبینالحرمـین
اشکشوقمیریزیم!
-بیآخیآݪڪنیمڪربلآییم(:
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
-
دلم برای آروم شدن هیچ چاره نداره ؛
جز اینکه مدام اسم تورو صدا بزنه . .
حسین جانم :))🖇؛
این شبهای منتهی به اربعین شب های بغضه . . .💔🙃
شبهایی که دنبال یه بهونهای برای زار زدن
مثل همون بچهای که یه چیزی خواسته
و واسش نخریدن ؛
536.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلامازطرفکسیکهسختدلتنگتوست . .
وروزگاردورازتو ، جانشرابهلبرسانده : ))
آیتاللهبهجت رضوان الله :
اگر نمازتان را محافظت نکنید
حتی میلیارد ها قطره اشک هم
برای اباعبدالله بریزید،
در آخرت شما را نجات نمی دهد !
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
امامـنخـیالمـیکردمرفـتنشممکـننـیـست
رفتنـشممکـنبـود!بـاورشممکـننیســت″💔ِ
#حاج_قاسم((: