◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
- شایـَد هَم . .
عِشـق هَمین بـاشد ؛ که
مَن دِلتـَنگوار
و دِلتـَنگوار . .
تَنهـا بِه دوسـت داشـتَنَت
اِکـتِفا کنم :)🫀🩵.
اگر میخواهی'
ثواب صــد سال روزه
در نامه عملت ثبت شود،
مردم را ؛
با امام زمانشان آشنا کن"🌱>>.
- | امـامحـسـنعسڪری .
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_
جهانبهچهڪارآید؟
اگرتورادرڪنارخودنداشتهباشم؛🥲❤️🩹
- آقـاے¹²⁸ .
- ڪه چے؟
هے جانباز ، جانباز؛
شھید ، شھید..
مےخواستن نرن،
ڪسے مجبورشون نڪرده بودڪه!
+ چرا اتفاقا!
مجبورشون مےڪرد!
- ڪے؟!!
+ همون ڪه تو نداریش!
- من ندارم؟! چے رو؟!
+ غیرت!
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
_
هرچند عیان است،ولی وقتِ بیان است
عشقِ تو،گرانقدرترین عشقِ جهان است🫀!
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حلول ماه پر برکت مبارک شعبانرو
به تمام مسلمانان تبریک عرض میکنم🌱((:
میگفت؛اگردیدیدکســیساکتوکمحرفاست،
بهاونزدیکشــویدتاازاوحکمتبیاموزید..
خــدا«حکمت»رابردلِ«آدمهایِساکت»
جاریمیکند..!
_آیتاللهمجتـهدیتهرانی✨