یِههَنذفرۍ
یهڪنجحَـرم
یهچَفیهمُتبرڪ
ویِهدلعـٰاشق!💔
اینهَمونحِـسیه
ڪہآرزوداشتَم
یڪبـٰارتَجربهشڪُنم:))
بشینمیِهگوشهتوشلوغۍ
گِریهڪنمبَراتو
بهزائراتنِگاهڪنم🙂
#یاحسین
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اصن میشنوی این صدامو؟
اصن میبینی گریه هامو؟
بیا دونه به دونه بشمارم غمامو...(: ❤️
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گویند چرا دل به شهیدان بستی!؟
والله و ندادم، آنها بردند...(: