گفتم خدایا قلبم را شکستند!
گفت: برای خوشبختی شان به درگاهم روی می آورند؛
وعده ما باشد همان روز...
⚠️
حدود ۴ هفتهست ایران رو توی حالت «نه جنگ نه صلح» نگه داشتن؛ همه جوره آتشبس نقض کردن پ؛ همزمان لبنان رو هزار بار بمباران کردن؛ جنوب رو گرفتن؛ خطوط قبلی رو رد کردن و مثل کفتار به جون برادران و خواهران مظلوممون در لبنان افتادن.
ولی متاسفانه ما همچنان پایبند به این آتش بس یکطرفه وی هستیم که یکی از اصلی ترین پیششرط هاش عدم تجاوز به لبنان بود.