⚠️
حدود ۴ هفتهست ایران رو توی حالت «نه جنگ نه صلح» نگه داشتن؛ همه جوره آتشبس نقض کردن پ؛ همزمان لبنان رو هزار بار بمباران کردن؛ جنوب رو گرفتن؛ خطوط قبلی رو رد کردن و مثل کفتار به جون برادران و خواهران مظلوممون در لبنان افتادن.
ولی متاسفانه ما همچنان پایبند به این آتش بس یکطرفه وی هستیم که یکی از اصلی ترین پیششرط هاش عدم تجاوز به لبنان بود.
اگر توانستید به مگسها بفهمانید
ك گل از زباله بهتر است،
میتوانید به خائنین مملکت بفهمانید
کشور از ثروت بهتر است . .🫱🏻🫲🏻🗿💘
اگه بعد از هر لبخندي خدارو شکر نکردي
حق نداري بعد از هر اشکي گله مندش باشي:»
◞ نــٰادِم | ɴᴀᴅᴇᴍ◜
سلام علیکم ؛ الحمدالله الذي جعلنا من المتسکین بولاية امیر المومنین علی ابن ابیطالب💚' انشاءالله ما ب
خرید اول با موفقیت انجام شد🫀✅️ .
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم دوست دارم تذکر بدم...
به تو چه؟😏😁
#واجب_فراموش_شده
#نهی_از_منکر
دو مدل شیوه تربیتی داریم:
اول - دستت رو ببری بالا و بگی نکن وگرنه میزنم
دوم - محکم و سنگین بزنی بعد بگی تکرار کنی بدتر میزنم
برای صهیونیستها روش دوم جوابه...
امیر کرمانشاهیمن که دلم خیلی برات تنگ شده عشقم.mp3
زمان:
حجم:
2.3M
دنیارو بدون تو نمیخام
زخمی شده از گریه چشام ..
سیدمجتبیخامنه ای؛
فرماندهکلقوا ...🧃🪖🕶
رضاپهلوی،
فرماندهکلسسا🥫🦦🍅>>>