[نَمِباران؛]
@Namebarane
268
دنبالکننده
662
عکس
584
ویدیو
3
فایل
-بہنـامنامـیِاو☁️! "دلـღـنوشتہهـایی🫀ازجنس سکوت!🍂 -بـاانـدکچـاشنیروزمرگی ازدوعدد دانشجو؛)✍🏻📚 -بہصـرف نوستالژیهایی از روزگار...📻 -هرچهمیخواھددلتنگتبگو👇
https://abzarek.ir/service-p/msg/2513572
مشاهده در ایتا
پیوستن
[نَمِباران؛]
268 دنبالکننده
دانلود
[نَمِباران؛]
_
[نَمِباران؛]
1:35
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از خون جوانان وطن لاله دمیده ...💔
[نَمِباران؛]
در گستردهی بیمَرز ِ این
جهان ..
تو کجایی ؟!
[نَمِباران؛]
[نَمِباران؛]
_
:))
[نَمِباران؛]
[نَمِباران؛]
مانده بودم چه بگویم به تو از دردِ دلم اشکم از دیده روان گشت و خودت فهمیدی..؛
+
[نَمِباران؛]
[نَمِباران؛]
_
_
[نَمِباران؛]
"و شب ؛ بهانه خوبی است برای بیدار ماندن...💙"
[نَمِباران؛]
مشکلِ ما درونگراها اینِکه ؛ حرفامونو به هیچکس نمیتونیم بزنیم :) حتی عزیز ترین آدمای زندگیمون .
#درونگرا
[نَمِباران؛]
یا وقتی میخوایم حرف بزنیم ؛ بغض راه حرفامونو میبنده :) و بازم حرفامونو قورت میدیم 🚶♀.
#درونگرا
[نَمِباران؛]
یا مثلا ممکنه ؛ حرفامون رو تو
یادداشت های
گوشیمون بنویسیم :))
[نَمِباران؛]
یا مثلا ممکنه یاد دوستای سابقت بیوفتی؛ ولی نتونی حتی بری بهشون پیام بدی🥲!
[نَمِباران؛]
یا مثلا بری گروه سال
دبیرستان
رو چک کنی و یاد شیطنتای سال کنکورت بیوفتی .
مطالب بعدی