eitaa logo
[نَمِ‌باران؛]
268 دنبال‌کننده
662 عکس
584 ویدیو
3 فایل
-بہ‌نـام‌نامـی‌ِاو☁️! "دلـღـنوشتہ‌هـایی‌🫀ازجنس سکوت!🍂 -بـاانـدک‌چـاشنی‌روزمرگی‌ ازدوعدد دانشجو؛)✍🏻📚 -بہ‌صـرف‌ نوستالژی‌هایی از روزگار...📻 -‌هرچه‌میخواھددل‌تنگت‌بگو👇 https://abzarek.ir/service-p/msg/2513572
مشاهده در ایتا
دانلود
در گسترده‌ی بی‌مَرز ِ این جهان .. تو کجایی ؟!
"و شب ؛ بهانه خوبی است برای بیدار ماندن...💙"
مشکل‌‌‌ِ ما درونگراها اینِ‌که ؛ حرفامونو به هیچ‌کس نمیتونیم بزنیم :) حتی عزیز ترین آدمای زندگی‌مون .
یا وقتی میخوایم حرف بزنیم ؛ بغض راه حرفامونو میبنده :) و بازم حرفامونو قورت میدیم 🚶‍♀.
یا مثلا ممکنه ؛ حرفامون رو تو یادداشت های گوشیمون بنویسیم :))
یا مثلا ممکنه یاد دوستای سابقت بیوفتی؛ ولی نتونی حتی بری بهشون پیام بدی🥲!
یا مثلا بری گروه سال دبیرستان رو چک کنی و یاد شیطنتای سال کنکورت بیوفتی .
فانتزیم سال کنکور 😂😂:))
در کل خوبه اگه کسی بتونه در عین درونگرا بودن ؛ حرفاش رو بزنه ؛ شاید اینطوری نتیجه بخش‌تر باشه .