مشکلِ ما درونگراها اینِکه ؛
حرفامونو به هیچکس نمیتونیم بزنیم :)
حتی عزیز ترین آدمای زندگیمون .
#درونگرا
یا وقتی میخوایم حرف بزنیم ؛
بغض راه حرفامونو میبنده :)
و بازم حرفامونو قورت میدیم 🚶♀.
#درونگرا
در کل خوبه اگه کسی بتونه
در عین درونگرا بودن ؛
حرفاش رو بزنه ؛
شاید اینطوری نتیجه بخشتر باشه .
#درونگرا