در کل خوبه اگه کسی بتونه
در عین درونگرا بودن ؛
حرفاش رو بزنه ؛
شاید اینطوری نتیجه بخشتر باشه .
#درونگرا
هدایت شده از [نَمِباران؛]
هر که در شب جمعه ده مرتبه این دعا را بخواند نوشته شود در نامه عمل او هزار هزار حسنه و محو شود هزار هزار سیئه و بلند شود در بهشت برای او هزار هزار درجه و جنات احدیت...❤️🩹