[نَمِباران؛]
خبر پر از درده ...💔
دروغ چرا؟
من هنوز منتظرم این خبر تکذیب بشه💔
[نَمِباران؛]
دروغ چرا؟ من هنوز منتظرم این خبر تکذیب بشه💔
من هنوز منتظر زیر نویس شبکه خبرم که بزنه پیام رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر💔
[نَمِباران؛]
همیشه میگفت : کربلا میرید
برای من هم دعا کنید
اما امشب
او در کربلا برای ما دعا می کند...💔
🇮🇷یک دختر ایرانی نوشت🇮🇷
صدای جنگندهها را میشنوید مردم؟
این همان صدایی است
که نه رضا پهلوی ،
ونه علی کریمی میشنود،
حالا لا لایی شب های فرزندتان شده صدای اف 35،
وهیچکس جز همان سپاه و ارتشی که فحش را به صدر تا ذیل اش کشیدین
مدافع شما نیست .... زنده باد ایران🇮🇷