eitaa logo
خواهران فعال سبزواری
85 دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
3.2هزار ویدیو
206 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💐💐💐 انشاالله خداوند توفیقات حجه الاسلام جلالیان بیشتر کند که همکاری بسیار عالی و گسترده ایی با کانال نرجسیون و بهار قران سبزوار دارند 💐 طلاب و مبلغان دعای خیر و سلامتی برای ا یشان و خانواده ی محترمشان مسئلت دارند و قدر دان زحمات این بزرگوار هستند 🌺🌺🌺🌺🌺 از درگاه ایزد منان دوام عزت ، سلامت و تداوم حضور و تاثیر ان بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم. التماس دعا ‌  
🌹ارزش دعا ♦️امام خمینی(ره):این دعاهایی که در ماههای هست، در روزها هست، خصوصاً، در ماه رجب و شعبان و ماه مبارک رمضان، اینها انسان را همچو تقویت روحی می کند ـ اگر کسی اهلش باشد، ماها که نیستیم ـ همچو تقویت روحی می کند و همچو راه را برای انسان باز می کند و نور افکن است برای اینکه، این بشر را از این ظلمتها بیرون بیاورد و وارد نورد بکند که معجزه آساست. به این دعاها عنایت بکنید. 📚صحیفه امام، ج 13، ص 21،
🌺🌺🌺🌺🌺شاخه گل محمدی 💠بخشی از نامه ۶۰ : «و تمام آنچه را (از اين و آن) مى شنوى براى مردم بازگو مکن، زيرا اين کار براى آلودگى تو به دروغ کافى است» در خطبه 141 آمده است که امام(عليه السلام) مى فرمايد: «بدانيد ميان حق و باطل تنها به اندازه چهار انگشت فاصله است». کسى از آن حضرت پرسيد: معناى اين سخن چيست؟ آن حضرت چهار انگشت خود را جمع کرد و در ميان چشم و گوشش گذاشت سپس فرمود: «باطل آن است که بگويى شنيدم و حق آن است که بگويى ديدم». اين سخن به قدرى مشهور است که به شکل ضرب المثلى در آمده و در فارسى هم گفته مى شود ميان حق و باطل چهار انگشت است. 🌺🌺🌺🌺
هدایت شده از افسران رهبری
📣 🌺 📖 تلاوت و ختم جمعی قرآن کریم به نیت رفع بلا و سلامتی بیماران 🔆 با توجه به شیوع ویروس و تعطیلی جلسات قرآنی، معاونت فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان برنامه «تلاوت و ختم قرآن کریم» را در فضای مجازی برگزار می‌کند. 🔆 در این برنامه از آغاز ماه مبارک رمضان، هر روز صوت تلاوت آیات شریفه یک جزء قرآن کریم با صدای قاریان برتر طلبه حوزه علمیه خراسان، در کانال معاونت فرهنگی اجتماعی این حوزه به نشانی 👇 @howzehfarhang در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 🔸 زمان انتشار تلاوت های طلاب: ❄️ حزب یک: همه روزه بعد از اذان صبح ❄️ حزب دو: همه روزه نیم ساعت مانده به اذان ظهر ❄️ حزب سه: همه روزه حدود ساعت ۱۶:۳۰ ❄️ حزب چهار: همه روزه بعد از اذان مغرب 🔉 ضمناً در ساعات پایانی هر شب (حدود ساعت ۲۳:۰۰) آموزش نکات کاربردی تجوید بر اساس آیات هر جزء () به همراه فایل صوتی قرائت تحقیق (مجلسی) گزیده آیات هر جزء با اجرای قاریان برگزیده طلبه () منتشر خواهدشد. ۹۹ 🌟«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»🌟 ✅ اداره قرآن و عترت معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان 🆔 @howzehfarhang🇮🇷 🌐 farhangi.hozehkh.com
✍️ اول وقت نماز نماز اول وقت ⁉️من چگونه وسلوک کنم و آدم خوبی بشوم؟ 🔺آدم حسابی ها که می گویند: نماز اول وقت بخوان، همان نماز تو را درست می کند. ⁉️نماز اول وقت چطوری می تواند مرا درست کند؟ 🔺هر موقع گفتند، مشغول هر کاری بودی، کارت را کن وبرو نمازت را بخوان. چون موقع اذان هرکسی در یک یا حالت خاصی قرار دارد که آن شرایط را قبل از اذان برای او کرده است. وقتی در آن شرایط قرار گرفت، را صدا می زند که "اذان بگویید. این بنده ، اگر الان برای نماز بلند شود، آدم می شود." 🔺کافی است موقع اذان کارهایت را رها کنی و برای نماز بلند شوی، همین سبب می شود بدی هایت یکی یکی از بین بروند. ❌ نگو اذان برای همه است.هرکسی باید فکر کند که اذان برای او گفته می شود. اذان است و برای تک تک آدم ها معنای خاصی دارد. ❌ نگو خدا را یکجا دعوت کرده است. نه خدا همه را دانه دانه و جداگانه دعوت می کند. وقتی موذن"الله اکبر"می گوید، خطاب به تو می گوید. ❌ فکر نکن دارد کلاً به همه می گوید. 🤔چطور وقتی که زنگ میخورد فقط با تو کار دارد تویی اگه به هرکاری که مشغول باشی سریع آن کار را رها می کنی و جواب می دهی؟؟؟ #
✨﷽✨ ✍️حضرت پیامبر اکرم (ص) : ✅ پنج چيز به امت من در ماه رمضان عطا شده است كه به امت هيچ پيغمبرى پيش از من عطا نشده است : 1️⃣ چون شب اول ماه رمضان شود خداى عزوجل به آنان نظر كند و هر كس مورد توجه خداى شد هرگز او را عذاب نخواهد فرمود. 2️⃣ بوى دهانشان به هنگام عصر نزد خداى عزوجل از مُشك خوشبوتر باشد. 3️⃣ فرشتگان شبانه روز براى آنان طلب آمرزش كنند. 4️⃣ خداى عزوجل بهشت را مأمور فرمايد كه براى بندگانم آمرزش بطلب و خود را براى آنان بياراى تا مگر خستگى و آزار دنيا از جانشان بدر آيد و به بهشت و پذيرائى من در آيند. 5️⃣ چون شب آخر فرا رسد همگى آنان آمرزيده شوند مردى عرض كرد يا رسول اللَّه در شب قدر آمرزيده شوند ؟ فرمود: كارگران را نه بينى كه چون از كار فارغ شوند مزد خويش دريافت كنند. 📚 الخصال (الصدوق) ، ج۱، ص۳۵۳