هیچوقت امید تون و از دست ندید ، دمپایی حموم هیچوقت فکرشو نمیکرد یه روزی بهش بگن «کِراکس» و تو خیابونای اندرزگو و سعادت آباد باهاش راه برن..🩴🥸
ما اولین نسلی هستیم که سر ارث و زمین و اینجور چیزا دعوا نمیکنیم
چون اصلا ارث و زمینی نداریم😪🤷🏻♀