من در حال گفتن بختمو بستن و هیشکی منو نمیخواد بعد از قبول نکردن سی و شیشمین پسر در دوماه اخیر🐕:
@Negzan_ir | نقزن
جدی اجازه ندید بقیه با گفتن جمله “جنبتو ببر بالا” هرشوخی دلشون خواست باهاتون بکنن🙇♀
خواستم بهت بگم:
مرسی که تو روزای سخت دوستیتو بهم ثابت کردی، تو آدمِ خوبِ روزهایِ بدی😴.
انتقام؟ نه بابا
کارما؟ بیخیال
من تورو به خودت سپردم عزیزم. چون میدونم هیچکس به اندازه ی خودت، قرار نیست تورو داغون کنه🥺😂.
خیلی باحاله بچهها بدون هیچ دلیلی وسایلتو یه جا میبینن میارن میدن دستت بدون هیچ حرفی میرن😶🌫.
وسط تایمایی که داره بهم خوش میگذره به خودم میگم:«چقدر دلم واسه این لحظه تنگ میشه»، در صورتی که هنوز تموم نشده🥰